FANDOM

W budowie.png
Ten artykuł jest niekompletny.
Isei Asuhara.jpg
Isei Asuhara
Inaczej zwany

Ise (przez towarzyszy z Gildii)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

19 lat

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Brązowe

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Zawód

Mag

Poprzednia Drużyna

Drużyna Natsu

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywny

Magia
Magia

Zabawa Czasem

Isei Asuhara jest jednym z ważniejszych magów Gildii Fairy Tail.

WyglądEdytuj

Isei jest wysokim mężczyzną o lekko-bladej cerze. Ma średnio-krótkie czarne i proste włosy poukładane, pasamami poukładane w inne strony, lecz jak on sam twierdzi układa je tak, bo po prostu już się do tego przyzwyczaił. Jego małe oczy o brązowych tęczówkach stanowią jego zaletę, dzięki której wiele dziewczyn jest zainteresowanych jego osobą, lecz są też wadą, gdyż można z ich odczystać jego plany bąć uczucia wobec kogoś.

Ubiera się dość zwyczajnie jak na członka gildii tak szalonej jak Fairy Tail. Najczęściej nosi na sobie ciemny t-shirt, na który zwykle nakłada czarną kurtkę ozdobioną przy rękawach i na kapturze jasnym futrem. Nosi także ciemne jeansy oraz czarne buty. Czasami jednak ubiera sie zupełnie inaczej, zakładając wtedy czerwoną koszulę, której trzech ostatnich guzików nigdy nie zapina oraz czarny garnitur. Nie nosi wtedy krawata.

OsobowośćEdytuj

Osoba Iseia interesuje wiele osób nie tylko ze względu na jego wygląd przyciągający głownie przedstawicielki płci pięknej, lecz również kusi tajemnicą jego charakteru. Asuhara jest wstydliwą osobą, która stara się unikać kontaktu z innymi osobnikami rasy ludzkiej, szczególnie z dziewczynami. Zwykle siedzi cicho przy barze i układa z kart różne budowle, uważany jest nawet za mistrza w tej dziedzinie. Twierdzi, że lubi każdego człowieka bez względu na to, czy to jego wróg, czy też przyjaciel, mało obchodzą go relacje pomiędzy nim, a innymi osobami. Nie lubi być w pewien sposób wywyższany przez kobiety, gdyż jego zdaniem to tylko strata czasu, a jego samego nie interesują sprawy miłosne. Zdaje się być osobą bardzo zamkniętą w sobie, która stara się zachowywać swoje uczucia jedynie dla siebie.

Zabawa Czasem: jest to jeden z rodzaji Magii typu Caster, którego jedynym póki co poznanym użytkownikiem jest właśnie Isei. Asuhara potrafi dzięki niej jak sama nazwa wskazuje w pewien sposób "bawić" się czasem. W przeciwieństwie do wielu magii opartych na czasie ta ma najwięcej możliwości. Działa wstecz (cofanie czasu), w przód (przyśpieszenie czasu bądź całkowite przeniesienie się do przyszłości) oraz pozwala na wstrzymanie z limitem czasowym chwili teraźniejszej (zatrzymywanie czasu). Isei opanował zarówno cofanie jak i przyśpieszenie czasu, a aktualnie limit go wstrzymania wynosi pół minuty.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię "Isei Asuhara" jest w pewnej skali podobne do imienia i nazwiska postaci o tym samym wyglądzie (oryginalnym) "Izaya Orihara" z anime "Durarara".

Aktualne StatystykiEdytuj

Atak
4/5
Obrona
3/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
5/5
Spryt
6/5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki