FANDOM

Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Lucrezia12

FabułaEdytuj

God Slayer : Saga PróbyEdytuj

Podczas egzaminu na maga klasy "S" w Fairy Tail, Iness zostaje wybrana jako jedna z kandydató i kandydatek. Uważana jest za drugą osobę, która powinna być w tym gronie. W pewnym momencie, kiedy Gray odzywa się do Iness, sama Iness Lockser zaczyna być agresywna z różnych powodów. Kiedy Totti zapytała ją, co ją gnębi, Iness odpowiedziała, że zastanawia ją pewna osoba - Mest Gryder. Przyznała, że nie pamięta go, i być może inni mają rację, że jest najsilniejszy. Po minie Iness można było jednak dowiedzieć się, że nie jest w najlepszym humorze.

Podczas, gdy członkowie egzaminu i ich partnerzy podróżują na wyspe Tenrou, Iness chowa się w kącie i podpatruje Mesta. Wciąż w jej umyśle coś ją pyta "Kto to Mest?...", lecz ona nadal nie zna odpowiedzi na to pytanie. Postanawia, że kiedy zakończy pierwszy etap egzaminu, zajmie się "Tajemniczym Gryderem".

Iness i Totti opuszczają statek jako druga para, jednak na wyspie pojawiają się pierwsze. Wybierająostatni tunel - Tunel H. Okazuej się, że Tunel H jest bliźniaczym tunelem Tunelu D, do którego trafiły Lisanna i Juvia. Okazuje się, że Tunel DH jest tunelem połączonym z jednym z trzech egzaminatorów - Erzą Scarlet. Iness tlumaczy się siostrze, że ostatnio ma problemy z magią i nie może walczyć. Juvia mówi, że da sobie radę razem z Lisanną. Iness jednak nie może patrzeć się na przegraną siostry, więc przerywa walkę i przejmuje ją na siebie.

Podczas walki z Erzą, Iness powoli traci przytomność z powodu kończenia się jej magicznej mocy. Iness wciąż wlaczy, ponieważ chce wygrać dla Juvii. W pewnym momencie, Erza rani prawą dłoń Iness. Z początku Iness nie przejmuje się tym i nie zwraca na to uwagi, ale w pewnym momencie miała dość ciągłego bólu i użyła zaklecia "Wojna Wodnego Boga". Zaklęcie to bardzo zmartwiło i przestraszyło Erzę, gdyż przyzywało coraz to większe wiry wodne. Erza miała się już poddawać, ale Iness wykrwawiła się i straciła przytomność. Pomimo wygranej, Erza przepuściła Iness i Juvię do drugiego etapu oraz przyznała zwyciestwo Iness. Po wyjściu z tunelu, Iness zaczęła przejmować się Mestem Gryderem.

Iness szybko znajduje grób mistrzyni Mavis, co oznacza, że zdała drugi etap egzaminu. Makarov wie, że nie zrobiła tego od tak sobie. Zapytał więc, co ją sprowadza do tak dużego pośpiechu. Iness przyznaje, że chce obserwować Grydera, bo wie, że jest jakiś inny. Mistrz ukrywa przed nią odrzucenie propozycji i udaje, że sprowadzi pomoc. Makarov sprowadza piętnastoletnią Lunę, która wie o co chodzi mistrzowi. Luna karze Iness zająć się Dragneelem, nie Mestem. Z początku Iness nie przyjuje propozycji, jednak później zajmuje się Dragneelem.

Iness znajduje Natsu i Happiego, jednak nie ujawnia się. Wyczuwa, że gdzieś czają się wrogowie, jednak nie mówi tego Dragneelowi, iż nie lubi go. Kiedy żołnierze Grimoire Heart chcą zabić Happiego, Iness wciąga jednego z nich do jeziora. W pewnym momencie, Iness czuje znaną jej już magię. Wrażenie to wywołuje u niej strach i niepokój jednak wciąż ma się na baczności. Kiedy rozpoznaje, iż magiczna moc pochodzi od Zancrowa, jej przyjaciela, wypędza Natsu bo wie, że obydwaj mężczyźni uwielbiają się bić. Kiedy do Iness podbiega Luna, Lockser jużwie, że będą musiały bić się ze swoim przyjacielem. Podczas gdy Azuma wychodzi z drzewa i mówi, iż Zancrow musi być pilnowany z powodu niechęci do walki z jego przyjaciółkami z dzieciństwa, Iness w głębi serca raduje się z tego powodu, a na jej twarzy pojawia się lekki uśmiech. Kiedy Iness przygląda się kłótni Zancrowa i Azumy jest pod wrażeniem siły jej przyjaciela i wspomina dobre czasy. Według Iness, Zancrow nigdy się nie zmieni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki