FANDOM

Ibi (いび Ibi) jest magiem z gildii Phantom Feet oraz jednym z jej reprezentantów podczas Wielkich Igrzysk Magicznych

http://www.behindthevoiceactors.com/_img/chars/char_16381.jpg
Ibi
Wymowa

Ibi

Inaczej zwany

Słownikowy chłopak (Dictionary guy)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png mężczyzna

Wiek

15

Urodzony

30 czerwiec

Kolor Włosów

jasnoniebieskie

Grupa Krwi

ARh+

Status profesjonalny
Przynależność

Phantom Feet

Partner(-zy)

Sally

Poprzedni Partner(-zy)

James

Magia
Magia

Niebiańskie Oko Magia Stalowych lin

Broń

żyłki (przechowywane lub przywoływane

Wygląd Edytuj

Ibi pod względem wyglądu zewnętrznego bardzo przypomina kobietę. Ma półdługie jasnoniebieskie włosy spięte w kucyk. Nosi różową bluzkę z długimi rękawami oraz szare szorty. Chodzi w butach koloru czarnego oraz w bandażach imitujących pasek. Jest niski i szczupły, ale rysy twarzy zdradzają jego prawdziwą płeć.

Charakter Edytuj

Ibi jest dosyć nieśmiały i niełatwo nawiązuje kontakty z innymi osobami. Wypowiada się tylko w kwestiach lingwistycznych, albowiem jego hobby to czytanie i nauka języków, których zna dosyć sporo. Podczas walki zachowuje skupienie i koncentrację. Dla swoich przyjaciół jest miły i pomocny. Nienawidzi, gdy ktoś go nie docenia. Ibi pokazał również swoje zdolności poetyckie, recytując wiersze podczas walk. Stwierdził, że to mu pomaga przebrnąć przez granicę onieśmielenia.

Historia Edytuj

Ibiego pierwszy raz pokazał się razem ze soją drużyną podczas zawodów magicznych jako reprezentanci gildii Phantom Feet. Po pierwszej konkurencji nadszedł czas na walkę. Padło właśnie na Ibiego, który był zmuszony walczyć z Sherry Blendy z Lamia Scale. Wtedy Ibi pokazał swoją pierwszą umiejętność- Niebiańskie Oko. Dzięki temu Ibi mógł widzieć na bardzo dalekie odległości oraz przez różne objekty. Był on zdolny nawet 'przewidywać' ataki Sherry. Przeciwniczka przywołała drewnianą lalkę. Ibi pokazał wtedy swoją szybkość oraz wytrzymałość. Przez jakąś chwilę robił tylko uniki, aż w końcu zaczął atakować, recytując wiersz. Sherry była zdezorientowana, a chwilę później Ibi znokautował dziewczynę.

Ibi po raz drugi staje do walki z gildią magów, którzy okazali się oszustami. Walczył on razem z Sally oraz Jamesem. "Niestety szala wygranej przechyliła się w stronę wrogów..."-tak powiedział Ibi., który został później znaleziony z resztą na jednym z największych mostów Fiore.

Umiejętności Edytuj

Niebiańskie oko- Ibi potrafił widzieć na dalekie odległości oraz przez różne obiekty. Zaklęcie to pozwala również na 'przewidywanie ataków wroga'.

Magia stalowych lin- Ibi potrafił tworzyć w rękach żyłki takie twarde, że mogły pociąć dowolny cel na kawałeczki. Ibi był zdolny do kurczenia żyłek i wzmocnienia ich.. Magia stalowych lin: Klatka dzieląca kłamstwo od prawdy- Ibi jest zdolny do stworzenia klatki z żyłek, która może służyć do obrony, jak i do unieszkodliwienia celu.

Inne Edytuj

-Ibi to skrót od 'Ibiki' (jap. chrapać). Wiąże się to prawdopodobnie z jego skłonnością do marzeń i utworów poetyckich.

-Sorry, za niedługo dokończę artykuł i wkleję zdjęcia...bądzcie cierpliwi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki