FANDOM

Hermione.jpg
Hermione Dragneel
Kanji

ハーマイオニー

Wymowa

Hāmaionī Doraguniru

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

Nieznany

Kolor Włosów

Różowe

Kolor Oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

TitanBatSymbol.pngGildia Titan Bat

Lokalizacja Znaku Gildii

Nieznana

Zawód

Mag

Drużyna

Zabójcza Drużyna

Partner(-zy)

Prince Justine

Poprzedni Partner(-zy)

Julie Megurine
Charlie

Bazy Operacyjne

Gildia Titan Bat

Status personalny
Status

Aktywna

Krewni

Natsu Dragneel (brat)

Magia
Magia

Magia Bogini Czasu

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Demon Tale: Rozdział 1

Hermione Dragneel to jedna z członkiń Gildii Titan Bat oraz mag z Zabójczej Drużyny.

WyglądEdytuj

Hermione jest średniego wzrostu dziewczyną o długich, różowych włosach i dużych, niebieskich jak morze oczach. Ubiera się w dopasowane do jej ciała czarne stroje ze złotymi zdobieniami. Na głowie nosi ozdobne słuchawki z mikrofonem. Na jej lefej ręce mieści się czerwony tatuaż z cyframi "03".

OsobowośćEdytuj

Hermione jest przewrażliwiona na punkcie relacji z jej bratem, Natsu. Często skarży się Julie o jej złe kontakty z nim.

Wszystkie znające ją osoby wiedzą, że darzy nienawiścią każdą osobę, która w jakiś sposób nie trzyma się zasad wyznaczonych przez mistrza jej gildii lub Radę Magii. Być może dzięki temu wszystkie osoby przebywające w jej otoczeniu wiedzą, żeby zastanawiać się nad wypowiedzianymi słowami.

HistoriaEdytuj

Póki co nie znamy jej historii, ale podobno zna się z Charlie'm i Julie od dzieciństwa.

FabułaEdytuj

Saga Wielkiego Turnieju MagicznegoEdytuj

Hermione pojawia się w pokoju wciągniętej w lekturę Julie. Z początku dziwi ją, że jej przyjaciółka uwielbia czytać horrory, ale szybko zmieniają zdanie. Obydwie dziewczyny prowadzą rozmowę o członkach Fairy Tail. Temat przerywa wołający sprzed drzwi Charlie.

Wraz z towarzyszami, Hermione trafia do swojej gildii, gdzie jak zwykle coś się dzieje. Julie, Hermione i Charlie wchodzą tylnymi drzwiami na prośbę mistrza. W jego gabinecie spotkają Makarova, lecz mistrz nie wezwał ich na rozmowę z nim. Magowie dostali propozycję od cesarza Fiore, w której jest napisane, iż mają możliwość wystąpienia w Wielkim Turnieju Magicznym jako członkowie tzw. Zabójczej Drużyny. Bez namysłu wszyscy przyjmują propozycję i rozpoczynają trening.

Na miejscu treningu magów zaskakuje robot, który zaatakował od tyłu. Hermione przekręca złoty trybik w swoim medalionie i trafia do świata czasu. Następnie cofa czas o trzy sekundy i przekręca kolejny, tym razem srebrny tryb w medalionie i wraca do miejsca treningu. Mając trzy sekundy na wykonanie akcji, zatrzymuje robota z pistoletem paralizującym. Po zastrzeleniu (przez Charliego) przeciwnika, otoczenie zmienia się na ciemny pokoik, gdzie magowie spotykają Marthę Fallox, liderkę Red Foxes. Okazuje się, że odwieczny wróg Chaliego również jest członkiem Zabójczej Drużyny.

W pomieszczeniu jako ostatni członek Zabójczej Drużyny pojawia się brat Freeda Justine, Prince. Szybko powiadamia towarzyszy o zmianie planów dotyczącej Testu Odwagi i zdradza miejsce jego odbycia. Okazuje się, że ta konkurencja zostanie wykonana w parach. Delegacją z Zabójczej Drużyny zostają Prince i Hermione, chociaż nie są z tego zadowoleni.

Zabójcza Drużyna dowiaduje się, że pierwszą konkurencją w Wielkim Turnieju Magicznym będzie tzw. zabawa w chowanego. Na ochotnika zgłasza się Martha.

Wraz z innymi członkami Wielkiego Turnieju Magicznego, Hermione ogląda walkę uczestnisków pierwszej konkurencji.

Magia Bogini Czasu: pozwala Hermione na cofanie lub zatrzymywanie czasu. Póki co, mało o niej wiemy.

  • Cofanie Czasu: dzięki temu zaklęciu, Hermione może cofnąć czas i chwilowo go zatrzymać.
  • Zatrzymywanie Czasu:Hermione zatrzymuje czas. Wykorzystała tą umiejętność, aby szybko przenieść się do stolicy.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać bazuje na Luce Megurine z Vocaloid.
  • Postaćwymyślona przez XLilianne.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki