FANDOM

Haruprof
Haru
Kanji

春王家影

Wymowa

Haru Ōkekage

Inaczej zwany

Cienista Bestia
Ōkekage

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Gildia Titan Shadow

Poprzednie Przynależność

Gildia Fairy Tail
Gildia Oración Seis

Lokalizacja Znaku Gildii

Lewa Ręka

Zawód

Mag Klasy "S"

Poprzedni Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Haru
Drużyna Chitan Kage

Bazy Operacyjne

Budynek Gildi Titan Shadow

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Cienistego Zabójcy Bestii

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 1 Fabuła- Adrianpower1

Haru Ōkekage zwany Cienistą Bestią. Był kiedyś członkiem Gildi Oración Seis, ale został z niej wyrzucony. Obecnie jest Magiem Klasy "S" w nowej Gildi Titan Shadow.

WyglądEdytuj

HaruKage

Pełny wygląd Haru.

Haru ma długie czarne włosy, a jego lewa strona grzywki zasłania jego lewe oko. Nosi również niebieski ochraniacz oraz posiada czarne oczy.

Nosi niebieską koszulę z wysokim kołnierzem i czarnym od łokci rękawem. Do tego niebieskie spodnie. Bandażuje również swoje nogi. Nosi niebieskie buty bez palców.

OsobowośćEdytuj

Haru jest osobą miłą i spokojną. Nie zgadzał się z rozkazami Braina przez co został wyrzucony z Oración Seis. Gdy dowiedział się, że jego siostra żyje porzucił gildię i specjalnie dla niej dołączył do powstającej gildi. Mimo to nadal czuł potrzebę pomocy Fairy Tail i dlatego przesyłał im comiesięcznie pieniądze by spłacili swój dług po zniknięciu Makarova i reszty członków gildi.

HistoriaEdytuj

Tak samo jak reszta pierwszego Oración Seis, był niewolnikiem w wieży niebios. Został zabrany przez Braina, który wszczepił mu specjalny gen bestii pozwalający na kontrole Magii Cienistego Zabójcy Bestii. Wiadomo również, że sprzeciwił się rozkazom Braina i został wyrzucony z gildi, po czym dołączył do Fairy Tail.

FabułaEdytuj

Saga BestiiEdytuj

Pojawia się po tym jak Kai pokonuje Natsu i zdziwił się, że istnieją inni zabójcy bestii niż on. Następnie rozmawia z Mirą o Kaiu i patrzy jak Natsu wraca do gildi.

MagiaEdytuj

Magia Cienistego Zabójcy Bestii: jest odmianą Magii Zabójcy Bestii w której wykorzystuje się swoje cienie do walki. Haru nauczył się tej magii poprzez wszczepienie przez Braina genu bestii. Główną mocą jaką posiada jest kontrola przeciwnika poprzez cień.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo, że nie uważa siebie za silnego maga, Makarov stwierdził, że Haru jest na poziomie Erzy.

StatystykiEdytuj

Atak
4/5
Obrona
6/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
5/5
Kontrola Cienia
6/5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki