FANDOM

Harry West Fullbody.png
Harry West
Inaczej zwany

Czerwony Brat

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Urodzony

5 lutego

Kolor Włosów

Brązowe

Kolor Oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Amorwingssymbolcolor.png Gildia Amor Wings

Lokalizacja Znaku Gildii

Lewa Dłoń

Zawód

Mag

Status personalny
Krewni

Johnny West (brat bliźniak)

Magia
Magia

Piekielna Magia

Harry West - jest liderem grupy Amor Wings podczas wielkiego magicznego turnieju.

WyglądEdytuj

Harry jest średniego wzrostu dobrze zbudowanym młodzieńcem o czarnych oczach i brązowych włosach. Na plecy ma zarzucony czarny płaszcz z czerwonymi zapięciami sięgającymi mniej więcej do klatki piersiowej a dalej mocno rozwarty, sięga za kolana. Na nogach nosi czarne sandały i białe niby balladyny. Na nadgarstku trzyma szczęśliwą czerwoną frotkę.

OsobowośćEdytuj

Chłopiec jest pełny zapału podobnie jak jego bliźniak i mimo, że zarówno w wyglądzie jak i zachowaniu niemal się nie różnią to często się ze sobą kłócą a cechą, która ich różni to zaiteresowania Harry uwielbia wszelkie sporty a Johnny jest artystą.

FabułaEdytuj

Wraz ze wszystkimi członkami swojej drużny chłopiec wszedł na arenę festiwalu, ale chwała i gloria nie trwały za długo gdyż bliźniacy zaczęli się kłócić czego następstwem była delikatna kompromitacja, oczywiście nie tak wielka jak wygwizdanie fairy tail. Po ogłoszeniu nazwy pierwszego zadania "chowanego" drużyna zaczęła rozmyślać kto powinien wziąć udział i choć zarówno Harry jak i jego brat chciał rozpocząć dobrą passę pozwolili zrobić to Yumi, która lepiej powinna sobie poradzić w kryciu się.

Piekielna Magia - mało znana magia, jedna z zapomnianych. Posiadacz magii używa krwistych płomieniu do ataków zbliżonych tym smoczych zabójców bądź zabójców bogów lub nawet tworzenie demonów.

Atak
6/5
Obrona
5/5
Szybkość
4/5
Inteligencja
3/5
Lider
6/5

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki