FANDOM

Guren Spark.png
Guren Spark
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

13 lat

Urodzony

14 maja X771

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Poprzednie Przynależność

Gildia Phantom Lord

Zawód

Mag

Bazy Operacyjne

Budynek Gildii Phantom Lord (dawniej)

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Magia Gwiezdnych Duchów

Guren Spark jest byłą członkinią gildii Phantom Lord.

WyglądEdytuj

Guren jest nieco niską jak na swój wiek dziewczyną o krótkich, czarnych włosach. Ma duże oczy z czerwonymi tęczówkami. Nosi na sobie krótką, białą sukienkę z pomarańczowym kołnierzem. Na jej prawej ręce znajduej się czarna bransoletka. Kiedy należała do Phantom Lord, jej znak gildii umieszczony był na jej lewym udzie.

OsobowośćEdytuj

Guren charakterem zdecydowanie różni się od byłych członków gildii Phantom Lord. W przeciwieństwie do pozostałych była zawsze cichą i nieśmiałą dziewczyną. Po mimo tego, że zawsze ma swoje zdanie nigdy nie uczestniczy w dyskusji na żadne tematy gdyż uważa, że podejmowane przez nią decyzje nie odpowiedzą jej towarzyszom. Można stwierdzić, że Guren zawsze ma się za kogoś o mniejszym znaczeniu, gdyż rozmawiając z innymi lub o innych zawsze po imieniu dodaje słowa "no Danna", co oznacza mistrza. Mimo tego, że zazwyczaj nigy nie mówi swojego zdania na jakikolwiek temat była przeciwna zniszczeniu Fairy Tail.

FabułaEdytuj

Saga Phantom LordEdytuj

Guren pojawia się pierwszy raz jeszcze przed atakiem Gajeela na Drużynę Shadow Gear. Poraz pierwszy zostaje zauważona przez Natsu i jego drużynę, kiedy Ci wracali do gildii. Praktycznie nie zwrócili na nią uwagi, byc może dlatego, że nie wiedzili jeszcze co stało się z ich gildią. W momencie, gdy piątka magów z Fairy Tail wie już, co stało się z ich gildią Salamander usiłuję wrócić, by dać jej nauczykę, lecz zatrzymuje go Titania która tłumaczy, że ktoś w jej wieku i o jej poziomie nie jest zdolny do zrobienia czegoś takiego.

Następnie pojawia się dośc szybko, bo w tym momencie, kiedy Gajeel wraca do Phantom Lord po ataku na Levy i jej drużynę. Siedzi wtedy pomiędzy Totomaru, a Solem. Podczas gdy inni się śmieją z żałosnego poziomu wróżek, Guren siedzi z głowę skierowaną ku dole, jakby miała wyrzuty sumienia. Wtedy podchodzi do Redfoxa i mówi, że zrobił coś nie w porządku, zaś ten ją tylko wyśmiał i powiedział, że kiedy dorośnie też będzie musiała wykonywać taką pracę.

Magia Gwiezdnych Duchów - jest to magia typu Przedmiotu, której używał między innymi Will Neville. Najsławniejszym Gwiezdnym Magiem jest Lucy Heartfilia, która posiada aktualnie 10 z 12 Złotych Kluczy Zodiaku. Magia ta pozwala użytkownikowi na otworzenia bram między światem ludzi, a światem gwiezdnych duchów i wezwać dzięki specjalnym kluczom istotę, z którą wcześniej podpisał kontrakt. Guren znza jest jako kolekcjonerka zielonych kluczy.

CiekawostkiEdytuj

  • Początkowo jej magia miała polegać na kontroli and żywiołem ognia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki