FANDOM

Saga Gilgamesza

780567 copy
Gray Fullbuster
Kanji

グレイ・フルバスター

Wymowa

Gurei Furubasutā

Inaczej zwany

Ice boy (przez Sugarboy)
Gray-sama (przez Juvia Loxar)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

18 lat

Urodzony

Rok X766

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Ciemno-Niebieskie

Cechy dodatkowe

Ma tendencje do ekshibicjonizmu

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol Gildia Fairy Tail

Poprzednia przynależność

Ur

Lokalizacja Znaku Gildii

Prawa strona Klatki Piersiowej

Zawód

Mag

Poprzedni zawód

Uczeń Ur

Drużyna

Drużyna Natsu

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywny

Krewni

Ur (Opiekun)
Rodzice (martwi)
Elis Fullbuster (siostra)
Gray Surge (Edolański Odpowiednik)

Magia
Magia

Lodowe Tworzenie (Statyczny)
Lodowa Skorupa
Lodowy Miecz: Taniec Siedmiu Cięć

Galeria Obrazów

Gray Fullbuster jest jednym z członków Gildii Fairy Tail i Drużyny Natsu.

WyglądEdytuj

Gray jest młodym, dobrze zbudowanym mężczyzną o rozczochranych czarnych włosach i ciemnoniebieskich oczach. Od czasu misji na Wyspie Galuna jego czoło zdobi blizna przykryta częściowo przez grzywkę. Znak gildii znajduje się poniżej obojczyka po prawej stronie.

W przeciwieństwie do pozostałych bohaterów, Gray nie nosi wciąż jednych i tych samych ubrań (o ile w ogóle jakieś nosi). Często jednak możemy go spotkać w białym płaszczu. Stałym elementem jego stroju jest natomiast naszyjnik, przypominający miecz z kamieniem w środku, metalowa bransoletka i takiż łańcuch przyczepiony do spodni.

OsobowośćEdytuj

Gray jest człowiekiem, którego trudno wytracić z równowagi. Jedyną osobą, która nie musi się wysilać, by tego dokonać jest Natsu Dragneel. Ich męska przyjaźń polegająca głównie na rywalizowaniu ze sobą, ma również drugie dno - obaj są dla siebie jak bracia.
Jako dziecko był dość uparty i lekkomyślny. Z wiekiem zaczął zachowywać się w bardziej przemyślany sposób. Troszczy się o swoich przyjaciół, jest także lojalny wobec gildii.
Najbardziej niezwykłą cechą tego młodego maga jest jego tendencja do rozbierania się, najczęściej w najmniej odpowiednich momentach. Mimo tego zachowuje się jak prawdziwy dżentelmen - nawet wtedy, gdy nagi prosi o pożyczenie pary majtek od napotkanej dziewczyny.
Zdaje się, że Fullbuster jest raczej obojętny, jeśli chodzi o uczucia innych do jego osoby, np. miłość Juvii. Okazuje się jednak, że można go zawstydzić. Wystarczy wspomnieć chwilę, kiedy przez przypadek złapał pierś Juvii i onieśmielony zaczął ją przepraszać.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Grey's Iced Shell

Lodowa Skorupa

Lodowe Tworzenie (ang. Ice Make jap. アイスメイク Aisu Meiku): Jedna z form Magii Alchemicznej (tworzącej). Umożliwia ona tworzenie Gray'owi dowolnych przedmiotów z lodu. W jego przypadku nazywamy to "Statycznym Tworzeniem", co znaczy, że Gray może tworzyć tylko przedmioty nieruchome, jak miecze, lance, klatki.

WalkiEdytuj

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki