FANDOM

Oracion Seis Banner.png
Oración Seis
Kanji

オラシオンセイス

Wymowa

Orashion Seisu

Symbol

Symbol Oración Seis

Mistrz

Brain

Magowie Klasy-S

Brak

Typ

Mroczna Gildia

Lokalizacja

Ziemia (rozwiązana)

Gildia Oración Seis jest to jedna z najpotężniejszych spośród tak zwanych mrocznych gildii. Należy do Sojuszu Balam.

HistoriaEdytuj

Przed PrzeskokiemEdytuj

O Faktach przed przeskokiem wiemy, iż celem Oración Seis było zdobycie Nirvany. Stoczyli walkę z Drużyną Swiatła, którą początkowo wygrywali. Pierwszy przegrał Racer, druga upadła Angel, następnie z gildii odszedł Hoteye, przez co trzech generałów nie mogło już brać udziału w bitwie. Następnie As Gildii, Midnight, stoczył walkę z Hoteye, którą pozornie przegrał, jednakże Hoteye nie zdołał go nawet drasnąć. Czwarty upadł Cobra, po nieudanej walce ze smokiem pierwszej generacji, Natsu Dragneelem. Mistrz Brain upadł jako piąty. Jedyną nadzieją gildii został Midnight, rozpoznwalny przez Drużynę Światła jako "ten, co ciągle śpi". O jego potędzie przekonali się Jellal i Erza. Midnight wygrał z Jellalem i zdawało się, że Erzę również pokona, jednakże ona odkryła słabe punkty jego magii. Po upadku sześcu generałów, do walki wszedł "Siódmy Generał" prawdziwy mistrz Oración Seis, Zero, który okazał się być drugim obliczem Braina. Ostatecznie generałów po walce zostało tylko pięciu. Przegrali, po czym zostali aresztowani.

Po przeskokuEdytuj

Doranbolt przypadkiem zniszczył Magiczne Pieczęcie, dzięki czemu Oración Seis odpieczętowali się. Wadą było tylko to, że nic im to nie dało, gdyż strumień magii w lochu był zamały, aby użyć jakiegokolwiek zaklęcia. Na ratunek pośpieszyła im jednak młoda dziewczyna o imieniu Vittoria, mroczny mag znany także jako Królowa Śmierci. Uwolniła generałów i pomogła im uciec.

CzłonkowieEdytuj

Imię i Nazwisko Ranga Drużyna Status
Brain/ZeroMistrz GildiiBrakAktywny
KlodoaMagiczny BrońBrakMartwy
MidnightMagBrakAktywny
CobraMagBrakAktywny
CuberosZwierzątko/MagBrakAktywny
AngelMagBrakAktywna
RacerMagBrakAktywny
VittoriaMagBrakAktywna
HoteyeMagBrakOdeszedł z Gildii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki