FANDOM

W budowie.png
Ten artykuł jest niekompletny.
Ihbanner.jpg
Gildia Icy Heart
Symbol

Ihsymbol.png

Mistrz

Nieznany

Magowie Klasy-S

John Screw

Typ

Legalna Gildia

Gildia Icy Heart to jedna z najsilniejszych gildii we Fiore.

LokalizacjaEdytuj

Budynek Gildii Icy Heart mieści się w małym mieście nieopodal Magnolii. Jest to duży budynek na pewien sposób przypominający twierdzę sprzed kilku wieków. Ma ona dwie wysokie wieże, trzy mniejsze wieże i cztery małe wieżyczki. Pod głównym budynkiem znajdują się lochy, z których dawniej korzystano. Zamykano w nich przestępców, których złapała gildia po czym przekazywano je Radzie Magii.

HistoriaEdytuj

Gildia ta jest jedną z najstarszych gildii magów w całym królestwie. Założona została ponad czterysta lat temu, kilka lat przed narodzinami Wielkiego Czarnego Maga Zerefa. Już od początku zdawała się być elitarną gildią, która jednoczyła wszystkich najsilniejszych magów stojących po "dobrej stronie".

Minę
817570.jpg
ło już sporo czasu od założenia Icy Heart. W tym czasie tytuł mistrza przeszedł na kolejną osobę, a gildia ta stała się popularna w całym królestwie. Nadeszły jednak czasy wojny, Zeref w końcu dał o sobie znać. Gildia Icy Heart została zamieniona w jedną z armii ówczesnego cesarza. Całe królestwo stanęło w płomieniach. Magowie z Icy Heart odpowiadali za bezpieczeństwo mieszkańców i każdego żywego człowieka. Wielu z magów poległo, ale w końcu wojna się skończyła, w czym były duże zasługi właśnie tej gildii.

Przez wiele lat gildia utrzymywała się na stanowisku najsilniejszej gildii w królestwie, jednakże jak każda inna gildia dosięgnęły ją czasy kryzysu. Po śmierci już piątego mistrza gildii, wielu magów klasy "S" odeszło. Gildia stawała się coraz słabsza i nie radziła sobie nawet z najprostszymi zadaniami. Wszystko wróciło do normy, kiedy szósty mistrz gildii zwerbował do gildii piętnastoletniego Johna Screw, który wyprowadził gildię z kryzysu.

SiłaEdytuj

CzłonkowieEdytuj

Imię Ranga Drużyna Status
John ScrewMag Klasy "S"GlaciersAktywny
Miryam FoxMagGlaciersAktywna
Shiki AburameMagGlaciersAktywny

Więcej z Fandomu

Losowa wiki