FANDOM

Herb | Budynek
HerbCE
Crimson Eagle
Kanji

クリムゾンイーグル

Wymowa

Kurimuzon Iguru

Symbol

LogoCE

Typ

Legalna Gildia

Lokalizacja

Magnolia

Crismon Eagle (クリムゾンイーグル, Karmazynowy Orzeł)- jest jedną z legalnych Gildii znajdujących się w Fiore.

HistoriaEdytuj

O historii tej gildii wiadomo, że została założona 9 lat przed Wielkim Turniejem Magicznym, przez nieznanego z imienia maga.

Klasyfikacja MagówEdytuj

  • Kandydat- by dołączyć do gildii mistrz wyznacza osobie chętnej na zostanie członkiem tej gildii sprawdzian, który wykonuje pod okiem Manga Klasy "S".
  • Mag- członek gildii mogący podejmować się zwykłych zadań.
  • Specjalny Mag- jest to wyższa ranga maga. Mag z bardzo wysokimi wynikami zostaje wybrany przez mistrza na Specjalnego Maga, który może podejmować się Zadań Trudniejszych niż te zwykłe, ale łatwiejsze niż klasy "S".
  • Mag poziomu 0- może nim zostać każdy Mag i specjalny Mag jest to inne znaczenie słowa Kandydat na Maga Klasy "S". Jest to zazwyczaj tylko 6 osób.
  • Mag Klasy "S"- są to specjalni Magowie, którzy zdali Egzamin na Maga Klasy "S". Mogą podejmować się misji klasy S i SS.
  • As Gildii - najsilniejszy mag w gildii. Może zastępować mistrza podczas jego nieobecności. Może podejmować się 10-letniej i 100-letniej misji.
  • Mistrz Gildii- głowa gildii.

Siła gildiiEdytuj

Obecny poziom mocy gildii jest nieznany.

CzłonkowieEdytuj

CzłonkowieEdytuj

Poznani członkowie gildii.

Imię i Nazwisko Ranga Drużyna Statut
Michael EvansMistrz GildiiBrakAktywny
HikariMag Klasy "S"BrakAktywny
Olivia DarkMag Klasy "S"BrakAktywny
Kai HikaruMag poziomu 0BrakByły

Więcej z Fandomu

Losowa wiki