FANDOM

Black Storm Banner.jpg
Gildia Black Storm
Symbol

Black storm symbol.png

Mistrz

Eizo

Magowie Klasy-S

Miku Tetsuya

Typ

Legalna Gildia

Lokalizacja

Nieznana

Gildia Black Storm to jedna z legalnych gildii w Królestwie Fiore.

PołożenieEdytuj

Nie zostało jeszcze zdradzone, gdzie dokładnie mieści się budynek gildii. Musi być on jednak blisko wybrzeża, przy którym trenuje Drużyna Wiatru.

OryginalnośćEdytuj

Niepowtarzalną rzeczą dla Gildii Black Storm, która odróżnia ją od pozostałych gildii we Fiore jest klasyfikacja magów na grupy. Co prawda w większości gildii też się tak robi, ale ograniczenia klasyfikacji dzielą się tylko na podstawy; mistrza, maga klasy "S", asa oraz zwykłego maga. W Black Storm jest inaczej. Zanim zostanie się magiem, do gildii zapisuje się jako nowicjusz. Wtedy nie można jeszcze brać udziału w żadnych misjach samodzielnie. Nowicjusze przypominają nieco uczniów. Kiedy zaczyna się Rok Magiczny, nowicjusze dzieleni są na trzyosobowe grupy. Każdej grupy pilnuje jeden z magów wybranych przez mistrza Eizo. Najczęściej są to magowie silni lub liderzy najsilniejszych drużyn z gildii. Nowicjusz awansuje na maga po przejściu wszystkich prób w Egzaminie Czarnego Wichru. Magowie mogą startować na maga klasy "S". Zasady tego są raczej znane; co roku mistzr gildii wybiera ośmiu najsilniejszych magów z gildii po czym odbywają się pomiędzy nimi pojedynki 1 kontra 1. Po randze maga klasy "S" istnieją najprawdopodobniej jeszcze trzy inne rangi nie licząc mistrza i asa, ale póki co są one nieznane.

CzłonkowieEdytuj

Członkowie Gildii Black Storm raczej nie trzymają się w grupach, są to zdecydowanie indywidualiści. Wyjątkiem, który poznaliśmy dotychczas jest Drużyna Wiatru, czyli trójka magów zawsze trzymających się razem, którzy w każdej chwili są w stanie sobie pomóc.

Imię i Nazwisko Ranga Drużyna Status
Eizo Mistrz Gildii Brak Aktywny
Miku Tetsuya Mag Klasy "S" Brak Aktywna
Jake Hayai Mag Drużyna Wiatru Aktywny
Lil Devon Mag Drużyna Wiatru Aktywna
Alex Mag Drużyna Wiatru Aktywny
Alan Tetsuya Mag Brak Aktywny
Kei Nowicjusz Skrzydło Jake'a Aktywny
Miyu Nowicjusz Skrzydło Jake'a Aktywna
Hayato Nowicjusz Skrzydło Jake'a Aktywny
Starszy Brat Eizo Były Mistrz Gildii Brak Odszedł z Gildii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki