FANDOM

Fiona neww normall
Informacje o Postaci
Imię Fiona Wain
Charakterystyka
Rasa Człowiek
Urodziny Rok X767
Wiek 18
Płeć Kobieta
Oczy Fioletowe
Włosy Brązowe
Cechy Dodatkowe ?
Status Profesjonalny
Przynaleźność FtsmallGildia Fairy Tail
Poprzednia Przynależność ?
Lokalizacja Znaku Prawe Udo
Zawód

Mag rangi "S"

Władca Ognia

Poprzedni Zawód Mag
Drużyna Nasshi
Partner Mest Gryder
Poprzedni Partner Kinana
Bazy Operacyjne Gildia Fairy Tail
Status personalny
Statut Aktywna
Krewni Aknologia (przybrany rodzic)
Inaczej zwany/a

Władca Ognia

Ognista Fiona

Magia
Magia

Magia Władcy Ognia

Ogniste Tworzenie

Broń Różne Bronie
Pozostałe
Linki

Galeria

Pamiętnik

Fiona jest nową człońkinią w gildi Fairy Tail oraz "perełką" mistrza Makarova. Fiona jest również Mrocznym Smoczym Zabójcą wychowanym przez Aknologię oraz inspektorem z nowej rady magów w Erze.

WyglądEdytuj

Fiona mała

Mała Fiona Wain

Fiona z wyglądu nie przypomina "kozaka". Ma ona półdługie czarne włosy. Jej oczy są ciemnofioletowe. Ubiera się ona w białą bluzkę bez rękawów , szarą bluzę , czarne spodnie i brązowy pasek ze srebrną zapinką. Nosi ona również czerwone okulary , lecz czasami (kiedy ma rozpuszczone włosy) nosi szkiełka kontaktowe. Fiona często wiąże włosy w warkoczyk , który następnie umieszcza z boku swojej głowy (najczęśniej po lewej stronie).

Jej znak gildii znajduje się spod spodu lewego nadgarstka i jest on jasnozielony. Jej lokalizacja znaku zmieniła się. Teraz jej znak jest na jej prawy udzie i jest koloru jasnoniebieskiego.

Po śmierci Noriko , Fiona zmieniła swój wygląd. Teraz ma ona długie , brązowe włosy , które są związane w kitkę kokardką. Nosi ona teraz niebieską bluzkę , z ramionami na wierzchu.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Na początku Fiona była dość nieśmiała. Kiedy Mest Gryder (jej uczeń i przyjaciel) dołączył do Fairy Tail, Fiona była dość spokojna, ale bardzo śmiała. Kiedy jednak Fiona poznała Lisę, przyjaciółkę brata Mesta, zaczęła czuć się zazdrosna o swojego ucznia. Od tamtej pory Fiona cały czas się kozaczy i jest niemiła dla Lisy.

HistoriaEdytuj

Wiemy , że urodziła się ona w X767 roku i kiedy miała dwa lata została ona wyrzucona z domu , ponieważ była ona niechciana , ze względu na jej wadę wzroku. Po wyrzuceniu z jej rodzinnego pałacu (pochodziła ona z zamożnej rodziny) błąkała się przez kilka dni , po czym została ona pojamana do Wieży Niebios. W wieży widziała Erzę i jej przyjaciół , lecz była ona raczej nieśmiała. Pewnego dnia (Rok X775) uciekła ona z wyspy , przepływając przy tym przez ocean , bez łodzi. Płynęłą ona przez 3 dni bez przerwy , było to dal niej strasznym wysiłkiem. Znalazła ona później kawałek zniszczoenj łodzi , a tak właściwie 3 belki połączone ze sobą , na które położyłą się i zasnęła. Została ona później wyłowiona przez Runicznych Rycerzy z małym Doranboltem na czele. Wtedy właśnie rada magii przyjęła ją jako swojego inspektora. Piętnaście dni później , kiedy Fiona podróżowała po dworze rady , zauważyła ona smoka Aknologie , która przez kolejne dwa lata uczyła ją magii Mroku jako smoczego zabójcę. Fiona została porzucona (jak każdy inny smoczy zabójca) przez smoka w dniu 7 lipca X777 roku. W 785 roku, Fiona dołączyła do Fairy Tail , gdzie poznała Kinanę oraz mistrza Makarova. Były to jednak jedyne osoby , które uważały ją za członkinięFairy Tail , gdy wyszło na jaw , że Fiona jest inspektorem z rady Magii.

(więcej o jej histori będzie w opowiadaniach).

FabułaEdytuj

Fairy Tail JN : Saga Odrodzenia Oracion SeisEdytuj

Fairy Tail JN : Saga SprawdzianuEdytuj

Magic Fairy AcademyEdytuj

Fairy Tail Jn : Saga Odległej PrzyszłościEdytuj

Fairy Tail JN : Saga BalamEdytuj

Fairy Tail JN : Saga Festiwalu WalkEdytuj

Fairy Tail JN : Saga Oracion SeisEdytuj

Magia i Umiejętności :Edytuj

Magia Władcy Ognia (zapomniana magia starożytna) : Magia władcy ognia , jest jedną z potężniejszych magii. Najczęściej posiadają ją smoczy zabójcy innego żywiołu niż ogień , kiedy utracą swoje umiejętności. Władca ognia może sterować ogniem (nie tylko swoim) oraz jeść go , lub poprostu gasić go nie dotykając go przy tym. Ogień władcy ognia jest tak potężny , że z łatwością wygra z wodą lub wiatrem , czyli krótko mówiąc , jest to niezniszczalny ogień. Dzięki mocy Władcy Ognia , można również wytwarzać różne przedmioty z ognia tak jak np; Gray tworzy rzeczy z lodu.

Zaklęcia (Normalne)Edytuj

  • Furia Władcy Ognia (jap. 火災フューリーの治世) : Zaklęcie to powoduje natychmiastowe spalenie wszystkiego , co znajduje się przed władcą ognia.
  • Gniew Władcy Ognia (jap.火の怒りの統治 ): Zaklęcie to atakuje wroga władcy ognia niezniszczalnym ogniem.
  • Ognisty Pancerz Włądcy Ognia ( jap. 炎の鎧ファイアレイン)' :'Dzięki temu zaklęciu , ciało władcy ognia otacza niezniszczaly ogień.
  • Ognista Róża (jap.火災は、ローズ) : Pod przeciwnikiem pojawia się spłaszczona róża , z której następnie wydobywa się ogień.

Zaklęcia (Ogniste Tworzenie)Edytuj

Poprzednia Magia i Umiejętności :Edytuj

Magia Mroku : Magia , która jest używana głównie przezmrocznych magów typu Brain. Ta magia jest jedną z najtrudniejszych do nauczenia się i kontrolowania magią w całym karju magii Fiore. Fiona jest ostatnim magiem z legelnej gildii , który używa tej magii.

Podmiana : Magia dość popularna w Fiore. Dzięki niej można szybko zmieniać zbroje , bronie , miecze , pistolety , ubrania. Fiona , podobnie tak jak Erza i Noriko , rozwinęła swe umiejętności do poziomu zmieniania zbroi.

Zaklęcia :Edytuj

Podmiana : Miecze : Fiona w szybki sposób zmienia lub dodaje sobie miecze. Najczęściej są to dwa , ciężkie i potężne miecze.

Podmiana : Zbroje : Fiona w ułamek sekudny zmienia swoją zbroję lub ubranie. Fiona żadko używa tej umiejętności , ponieważ , jak ona sama mówi , "(...) Nie jest mi to potrzebne".

Mroczna osłona : Kiedy Fiona używa magii mroku jest to jeden z początkowych elementów "wizji walki". spod Fiony wystają macki , które odbijają wszystko , co leci w kierunku Fiony lub jej przyjaciół.

Mroczna Iluzja : Drugi element z początkowych elementów "wizji walki". Kiedy Fiona używa magii mroku , niebo (dzięki tej magii) zmienia kolor na pomarańczowy , woda zamienia się w lawę , drzewa nie mają liści , trawa znika i zamiast tego pokazuje się skała wulkanowa.

Mroczny Pocisk : Jeden z ataków Fiony. W stronę jej przeciwnika leci dość duży , mroczny pocisk , którego jest trudno uniknąć.

Ryk Mrocznego Smoka : Jedno z podstawowych zaklęć smoczych zabójsców. Podczas ryku , wydostaje się moc smoczego zabójcy w zależności od jego magii (w tym przypadku magia mroku).

Pięść Mrocznego Smoka : Pięść smoczego zabójcy mroku zostaje otoczona mroczną magią , która po uderzeniu nią w przeciwnika , otacza wroga.

Tajna Technika Mrocznego Smoka : Mroczna Otchłań : Aknologia używa tej magii do zniszczenia wielu rzeczy. Zazwyczaj dzięki rykowi (ale czasami dzieki pięści lub kopniakowi) rzecz na której użyjemy tej techniki znika w mroczną otchłań.

Inne :Edytuj

Magia Wzroku : Dzięki tej dodatkowej umiejętności , Fiona widzi wszystko z poza ścian lub co jest za nią.

Główne Walki :Edytuj

Ciekawostki :Edytuj

  • Postać wymyślona przez NorikoChan.

Debiuty w opowiadaniach :Edytuj

  • Fairy Tail JN : Rozdział 8
  • Magic Fairy Academy : Rozdział 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki