FANDOM

Fairy Tail vs Lapidem
Nawigacja
Poprzedni
Saga Londyn (Lapidem)

nieokreślona saga (Fairy Tail)

Następny
Saga Czeczen (Lapidem)

nieokreślona saga (Fairy Tail) →

Tomy i Rozdziały

Fairy Tail vs Lapidem jest to crossover mangi Fairy Tail autorstwa Hiro Mashimy oraz amatorskiej mangi Lapidem autorstwa Maceda. Autorem crossovera jest również MaceD.

PostacieEdytuj

Postacie z LapidemEdytuj

  • Jakub Toporski - główny bohater Lapidem, naturalny Mag Kamienia. Obecnie ma 19 lat. Od dwóch lat przejmuje Magie brytyjskich Magów. Brat krwi Ulricha i Adama.
  • Ulrich Knoten - główny bohater Lapidem, naturalny Mag Elektryczności i Mag Energii oraz szermierz. Obecnie ma 19 lat. Od dwóch lat przejmuje Magie brytyjskich Magów. Najlepszy przyjaciel Jakuba. Brat krwi Jakuba i Adama.
  • Adam Orzechowski - pierwszoplanowy bohater Lapidem, naturalny Mag Ognia oraz doskonały strzelec wyborowy. Obecnie ma 19 lat. Brat krwi Ulricha i Jakuba.
  • Daria Krajewska - postać drugoplanowa mangi Lapidem, w crossoverze niemal nie ma znaczącej roli.
  • Alexandra Schaeffer - postać drugoplanowa mangi Lapidem, w crossoverze niemal nie ma znaczącej roli.
  • Pułkownik Pierre Schaeffer - postać drugoplanowa mangi Lapidem, przełożony oddziału askerlerów. Twórca Magii w świecie Lapidem. Oficer i naukowiec rosyjskiej armii.

Postacie z Fairy TailEdytuj

  • Natsu Dragneel - główny bohater Fairy Tail, Ognisty Zabójca Smoków. Szybko zaprzyjaźnił się z Adamem.
  • Erza Scarlet - pierwszoplanowa postać Fairy Tail, używa Magii Rycerza. Zafascynowana osobą Ulricha.
  • Gray Fullbuster - pierwszoplanowa postać Fairy Tail, używa Magii Lodowego Tworzenia. Rywal Natsu, zaprzyjaźnił się z Jakubem.
  • Laxus Dreyar - ważna postać crossoveru, nie lubi Adama i Ulricha, boi się trochę Jakuba.

Postacie inneEdytuj

brak

RozdziałyEdytuj

UWAGA!: Jeśli planujesz przeczytać po tym mangę Lapidem to pamiętaj, że w tym crossoverze są spoilery, a niektóre wydarzenia mogą nie mieć miejsca w mandze Lapidem.

Rozdział 1 Edytuj

Rozdział 2Edytuj

Dopiski autoraEdytuj

  • Fairy Tail vs Lapidem traktowany jest przez autora mangi Lapidem jako filler.
  • W tytule Fairy Tail vs Lapidem nie chodzi o walkę między postaciami obu mang, chociaż takowa się pojawi. Chodzi po prostu o fakt pojawieniu się obu i częstych walkach.
  • W świecie Lapidem jest rok 2048, czyli dwa lata od wydarzeń między Sagą Moskwa i Sagą Londyn, a rok przed wydarzeniami z Sagi Czeczen. Poza tym MaceD nie gwarantuje, że w mandze pojawią się wydarzenia opisane w crossoverze jako kanoniczne.

PrzypisyEdytuj

  1. Z łaciny persona non grata oznacza osoba nieważna
  2. Zamiast bawić się w opisy postaci, od razu będę pisać nazwiska. Oczywiste jest, że przeczytają to głównie fani Fairy Tail.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki