FANDOM

250px
Eve Empress
Katakana

エヴェ エンプレス

Wymowa

Eve Empuresu

Inaczej zwany

Stalowa Cesarzowa

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

17

Urodzony

Nie wiadomo

Kolor Włosów

Białe

Kolor Oczu

Żółte

Grupa Krwi

AB rh+

Cechy dodatkowe

Ubrania z Metalu;

Ciągłe gadanie do siebie;

Rozmawianie z maszynami. (nawet z tosterem)

Kryształy Arkiru w broni i ubraniach

Status profesjonalny
Przynależność

25px Ice Devils

Lokalizacja Znaku Gildii

Prawe biodro

Zawód

Mag

Poprzedni zawód

Uczennica

Drużyna

Drużyna Demonów

Bazy operacyjne

Gildia Icy Heart

Status personalny
Statut

Aktywny

Krewni

Nieznani rodzice
Nana (przybrana Mama)

Magia
Magia

Magia Metalu i Tworzenia Metalu.

Bronie

Wszelkie metalowe przedmioty

Głosy
Seiyū

Nana Mizuki

Angielski głos

Mikayla444

Galeria Obrazów

Eve Empress zwana Stalową Cesarzową. Ma 16 Lat.

WyglądEdytuj

Eve jest dziewczyną, która na życzenie potrafi zmienić swoje ubranie dzięki magii metalu.

Podczas walki ma zbroję zrobioną ze złota, srebra i miedzi, oraz tiarę zrobioną z Akiru - kryształu w którym można przechowywać odrobinę magii "na czarną godzinę". A w wolnym czasie niebieskie spodnie, fioletową bluzkę na jednym ramiączku założoną na różową bluzkę i białe buty.

Ma jasną karnacje, a swoje ubrania dzięki magii metalu może sprawiać je w ruch i unosić nad ziemią, przez co sprawia wrażenie, jakby latała.

OsobowośćEdytuj

Eve jest gatunkiem samotnika, odkąd rodzice wyrzucili ją z domu. Bardziej dogaduje się z maszynami niż z ludźmi. Dziewczyna świetnie dogaduje się z tosterem z kuchni w gildii...

Najbardziej denerwuje ją, gdy ktoś zadaje jej 10 razy to samo pytanie i jak 5 osób coś do niej mówi. Zwykle po tym dostaje szału, a gdy inni rzucają tekstami "uspokój się", coś w pobliżu wybucha. Czasem ludzie... Nie znosi ignorancji i osób, które udają inne osoby, aby się wpasować w otoczenie.

Nie znosi jak przyjaciółki na siłę wciskają jej, że powinna mieć chłopaka, gdyż jak sama powiada: "Miłość przyjdzie jak uderzenie pioruna, nie wiesz kiedy, jak, ani gdzie, ale wiesz, że poczujesz to od razu". Stąd też nie znosi jak chłopcy, których nawet nie zna myślą, że znają ją na tyle by się umówić. Legenda głosi, że ktoś kiedyś spróbował... Jego ciała do dziś nie odnaleziono.

Mimo, że większość uważa ją za pół maszynę, Eve nienawidzi jak krzywdzi się naturę. Jej ulubioną rośliną jest Sakura. Eve nienawidzi plastikowych, sztucznych rzeczy, których nie może kontrolować używając magii, co sprawia, że czuje się bezbronnie.

HistoriaEdytuj

Muszę trochę zmienić o-o

FabułaEdytuj

Saga PoczątekEdytuj

Magia Metalu: Jedna z Magii pozwalająca na kontrolowanie metalowych przedmiotów w rozmaity sposób. Magia Evy pozwala jej dowolnie manipulować Metalowymi przedmiotami za pomocą umysłu lub konkretnymi ruchami ręki.Może także podnosić swoje ciało dzięki buton zrobionym w części z Metalu. Eve może kontaktować się za pomocą swojego umysłu z robotami. Stąd można często znaleźć ją rozmawiającą z elektrycznymi rzeczami, np. Tosterem.

Metalowe Tworzenie: Jedna z form Magii Alchemicznej (tworzącej). Umożliwia ona tworzenie Evie dowolnych przedmiotów z metalu, co równocześnie daje dużą swobodę. Oprócz klasycznych przedmiotów, typu krzesła bądź stoły, dziewczyna tworzy za jej pomocą ubrania i bronie

  • Metalowe Tworzenie: Meble: Eve tworzy różnego rodzaju metalowe meble, które znajdują się w jej pokoju.
  • Metalowe Tworzenie: Ostrza: Eve tworzy pod, nad i obok siebie różne ostrza, które mogą podziurawić wroga w chwilę.

CiekawostkiEdytuj

  • Potrafi tworzyć ubranie w metalu, w którym może się swobodnie poruszać.
  • Boi się Magii elektryczności.
  • Eve nienawidzi pływać łódkami i statkami, ale jak musi ukrywa się wewnątrz okrętu, gdyż jak twierdzi "Jest powietrze, jest woda i otwarta przestrzeń... Mówcie mi piorunochron!".
  • Eve ma także dziwne zwyczaje jedzeniowe, np. Nie pija kawy, bo to obniża jej ilość magnezu we krwi, dlatego nałogowo je orzechy które je podwyższają.
    • Najbardziej lubi nerkowce.