FANDOM

HistoriaEdytuj

DzieciństwoEdytuj

Run.jpg

Elis ucieka przed Deliorą

Elis wychowała się na północy Fiore, w kraju Ishvan. Gray myśląc o nocy, w którą rzekomo zginęła, wspomina, że uwielbiała oglądać pokazy latawców.
W czasie ataku Deliory, Elis ucieka wraz ze swoją matką i bratem. Ojciec najprawdopodobniej już nie żyje. Kobieta próbuje ocalić swoje dzieci, ale sama zostaje zmiażdżona przez demona, który podpala ślepą uliczkę. Stojący już na murku Gray chwyta przerażoną Elis, ale poparzona dziewczynka traci przytomność. Kiedy spostrzega, że nie oddycha, puszcza jej rękę.
Okazuje się jednak, że jakimś cudem przeżyła upadek i wydostała się z płomieni. Żyła jednak w przekonaniu, że Gray Fullbuster zginął tamtej nocy.

Czas TeraźniejszyEdytuj

Jako dziewiętnastolatka mieszka w nadmorskim mieście wraz z przyjacielem Shiro i Exceedem, Triss. Wcześniej zostali wyrzuceni z gildii za zamordowanie przyjaciela z drużyny i obecnie ukrywają się przed Runicznymi Rycerzami.

FabułaEdytuj

Saga GilgameszaEdytuj

Zaklęcie elis.jpg

Elis próbuje odnaleźć Graya

Elis ucieka przed Deliorą wraz z Grayem i swoją matką. Dziewczynka, sparaliżowana strachem, nie potrafi ruszyć się z miejsca. Chłopczyk choć robi co może, nie potrafi uratować siostry i puszcza jej rękę. Ta spada wprost w objęcia złocisto-czerwonych płomieni.

Jakiś czas później okazuje się, że przeżyła tamtą noc. Trzy lata temu (X781) dowiedziała się, że Gray również nie zginął i próbuje go odszukać za pomocą swojej magii. Po nieudanej próbie namierzenia brata, prosi Einganę o pomoc.
Kiedy następnego dnia Shiro wraca do mieszkania przeprasza go za to, że przez nią wyrzucili ich z gildii. Mężczyzna nie ma jej tego za złe. Ponadto prosi ją, by dała sobie kilka dni wolnego od poszukiwań, ale Elis nie chce spełnić jego prośby.

Elisigray.jpg

Reakcja Graya na widok Elis

Następnego wieczoru wyczekuje Graya pod jedną z ulicznych latarni. Chłopak całą drogę czuł, że jest śledzony. Jak się chwilę później okazało, miał rację. Elis oznajmia, że wciąż żyje, bo ma jeszcze jedną misję do spełnienia. Daje mu również biały klucz, który rozkazuje przekazać Lucy.

Z samego rana Shiro próbuje porozmawiać z przyjaciółką. Dziewczyna wyznaje, że Gray nie dał wiary jej słowom. Zmienił zdanie dopiero, kiedy wspomniała o tajemniczej obietnicy, która notabene ciąży nad nim jak klątwa. Mówi przyjacielowi, że boi się, iż nie poradzi sobie z walką z przeznaczeniem. Twierdzi, że oddałaby życie za Graya, a przy okazji w myślach dodaje, że zamierza zmienić los członków Fairy Tail.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki