FANDOM

Następna:

Elis Fullbuster kontra Erza Scarlet

{{{name}}}
Vsaion.jpg
Saga:

{{{arc}}}

Miejsce:

{{{place}}}

Wynik:

{{{result}}}

Strony

{{{side1}}}

{{{side2}}}

Moce i Umiejętności

{{{forces1}}}

{{{forces2}}}

Poniesione Szkody

Brak

Śmierć

Drużyna Szarych Bogów vs. Aion jest pierwszą walką, jakiej jesteśmy świadkami w Sadze Gilgamesza. Rozegrała się pomiędzy Drużyną Szarych Bogów, a Aionem.

PrologEdytuj

Drużyna szuka Gwiezdnych Kluczy. Z jakiegoś powodu ich właściciele zostają opętani. Elis zabija każdego z nich, by nie dopuścić do większego rozlewu krwi, ale Shiro, choć nie mówi tego głośno, ma jej to za złe. Aiona doganiają w bliżej nieokreślonym lesie, który zapewne znajduje się niedaleko Magnolii, gdzie ostatnio przebywali.

WalkaEdytuj

Drużyna dogania Aiona na wykarczowanej polanie niedaleko Magnolii. Komunikują się ze sobą za pomocą Telepatii. Zauważają, że ciało mężczyzny ulega wielu modyfikacjom. Pod szyją wisiał mu obszerny fałd skóry, ciało zaczęło się wydłużać, a przez środek pręgowanego kręgosłupa biegł wysoko wycinany grzebień. Dłonie przekształciły się w łapy zakończone ciemnozielonymi pazurami. Wytworzył się również ogon.
Elis sprowokowała przeciwnika, który machnął na nią ogonem, ale nie zrobił jej krzywdy. Następnie Triss za pomocą Aery wzbiła się w powietrze i drażniła stwora, który kłapał na nią zębami. W tym czasie Shiro mógł przygotować swoją iluzję. Sprawił, że Aion uwierzył w to, iż znikają mu kończyny. Sam wmówił sobie ból, jaki by się z tym wiązał.
W końcu Elis, unoszona przez Exceeda, gromadzi magię w dłoni i tworzy pod sobą wir, który nie wciąga ciała, a duszę. W ten sposób mężczyzna powrócił do ludzkiej formy, ale był już niczym więcej, jak zwykłą martwą, skorupą.

Po WalceEdytuj

Shiro przerzuca Aiona przez ramię. Zapewne zamierzają go pochować. Z jego kieszeni wypada klucz, który podnosi Triss. Kotka nie może zrozumieć dlaczego go nosił, skoro nie mógł z niego korzystać, ale Elis wyjaśnia, że tego rodzaju przedmioty są zbyt cenne, by się ich pozbyć. Określa Aiona również mianem słabego i głupiego maga. Następnie decydują się na podróż do Ayden.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki