FANDOM

Druzyna szarych bogów (2)
Drużyna Szarych Bogów
Status Profesjonalny
Przynależność

Niezależni Magowie

Poprzednia przynależność

25pxtigerlily symbol Tiger Lily

Bazy operacyjne

Ziemia

Status

Aktywna

Status Profesjonalny
Lider

Elis Fullbuster

Członkowie
Tymczasowi Członkowie

Drużyna Szarych Bogów została utworzona przez członków Gildii Tiger Lily. Obecnie są niezależnymi magami.

PowstanieEdytuj

Została założona, kiedy Elis, Shiro i Triss byli jeszcze członkami Tiger Lily. Należeli do niej również Ayano i Jovyn. Kilka lat po przyłączeniu się bratanka Mistrza Gildii do Drużyny, został zamordowany przez swoich towarzyszy. Uznali oni bowiem, że nie ma już nadziei dla opętanego przyjaciela. Nie było z nimi Ayano, więc uniknęła banicji. Drużyna wciąż istnieje, jednak obecnie jest poszukiwana przez Radę Magii, która chce ich osądzić za popełnioną zbrodnię.

MisjeEdytuj

Powstrzymać JovynaEdytuj

Zapewne przytrafiło mu się to samo, co innemu Magowi Niebiańskich Duchów, Aionowi. Po transformacji w demona, jego przyjaciele postanowili go wyeliminować, by nie zrobił komuś krzywdy. Nikomu jednak nie zdradzili, dlaczego postąpili w ten sposób i zostali oskarżeni o morderstwo oraz wyrzuceni z gildii.

Odnaleźć Graya FullbusteraEdytuj

Elis za cel postawiła sobie odnalezienie Graya. Shiro i Triss jako członkowie drużyny cały czas jej w tym pomagali. Po trzech latach poszukiwań misja zakończyła się sukcesem, ponieważ doszło do ich ponownego spotkania w Magnolii.

Nie dać się złapać!Edytuj

Drużyna Szarych Bogów jest poszukiwana za ciężkie przewinienie, dlatego musi ukrywać się przed Radą Magii i Runicznymi Rycerzami.

Drugi Biały Klucz i Opętany MagEdytuj

Zobacz: Drużyna Szarych Bogów vs. AionEdytuj

Przed przybyciem do Ayden, Drużyna goni Aiona, który podobnie jak Jovyn został opętany i przybrał kształt jaszczuropodobnego stwora. Elis wysłała jego duszę na wieczne potępienie. Następnie odebrali mu Niebiański Klucz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki