FANDOM

Brak.png
Drake Manson
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

14 lat

Kolor Włosów

Rude

Kolor Oczu

Żółte

Cechy dodatkowe

W każdym oku posiada po 2 źrenice

Status profesjonalny
Przynależność

Raven Tail symbol.png Gildia Raven Tail

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Raven Tail

Bazy operacyjne

Gildia Raven Tail

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Mrocznej Otchłani

Drake Manson to reprezentant Gildii Raven Tail podczas Wielkiego Turnieju Magicznego.

WyglądEdytuj

Drake opisany jest jako niski nastolatek o rudych włosach. Posiada długą grzywkę, która stanowi pewien rodzaj tarczy dla jego oczu, gdyż uchraniają go przed widokiem, który byłby w stanie osłabić go w sposób psychiczny, a co za tym idzie byłby skupiony na bólu metalnym i nie mógłby brać udziału w walce, będąc na równi z pozostałymi osobami. Ma najprawdopodobniej wąskie oczy, których tęczówki mają żółtą barwę. Jak to zostało wspomiane, Drake w przeciwieństwie do innych ludzi posiada w każdym oku po dwie źrenice. Nie wiemy jednak, czy taki jest już jego urok, czy jest to związane z jego magią.

Mało wiemy o jego ubiorze i mniej ważnych cechach wyglądu. Napisane jest jedynie to, że nosi na sobie krótki, ciemny płaszcz z kapturem nałożonym na głowę. Ubrany jest także w białe spodnie z jeansowego materiału. Ponadto, jako jedyny mag płci męskiej ma pomalowane paznokcie. Ich kolor przybrał czarną, sztuczną barwę.

OsobowośćEdytuj

Ma wiele cech, które wyróżniają go od pozostałych magów biorących udział w Wielkim Turnieju Magicznym. Pierwszą z nich jest nisłychana obojętność, którą okazuje zarówno w rozmowie z towarzyszami, jak i z przeciwnikami. Można więc powiedzieć, że nie należy do żadnej gildii, a to jaki symbol ma namalowany na ciele jest jedynie przepustką do wzięcia udziału w rozgrywakch. Zdaje się mieć zawsze za kogoś gorszego, choćby nawet był najlepszy, co widać podczas gdy przegrał z Rogue'iem podczas Rywalizacji w Upiornym Zamku. Choćby nie wiadomo jak był silny, to zawsze powie, że jest słaby. Rzadko kiedy się odzywa, zawsze pokazuje swoje uczucia za pomocą prostych gestów lub po prostu poprzez komunikację wzrokową.

FabułaEdytuj

Saga Wielki Turniej MagicznyEdytuj

Drake zostaje wybrany przez towarzyszy na reprezentancta Raven Tail podczas pierwszego wydarzenia w Wielkim Turnieju Magicznym organizowanym w X791 roku. Pojawia się jako ostatni uczestnik rozgrywki i trafia do największego i najciemniejszego pomieszczenia z numerem 8.

Jako jeden z pierwszych zostaje zaatakowany przez potwory, zaraz po tym, jak w pozostałych pokojach pojawiły się zaledwie szczury i pająki. Bestie z jego placu bitwy miały niesamowitą umiejętność spogloądania we wspomniania ludzi i przyjmowanie form osób, które za życia były dla niego bardzo ważne. Wtedy poraz pierwszy zadziałał jego styl obronny, a mianowicie grzywka tworząca pewnego rodzaju tarczę dla jego oczu. Nie spoglądając na przecinika zesłał go w ciemną otchłań za pomocą jego zaklęcia.

Kiedy jest już bliski zwycięstwa na drodze staje mu Rogue Cheney z Sabertooth. Ułamki sekundy zadecydowały o zwycięstwie, które należało do czarnowłowłosego. Zawiedziony i zezłoszczony nastolatek nie zrobił nic, spojrzał jedynie w oczy osoby, z którą przegrał, a następnie wrócił do drużyny.

Następnie ogląda pojedynek Nullpudinga z Izune Mikazuchi. Jesy wściekły na towarszysza, kiedy przegrywa z nią walką. Wchodzi wtedy na arene i ciagnie go do loży za uszy.

Magia Mrocznej Otchłani to Magia typu Caster wykorzystywana głównie przez Drake'a. Użytkownik tworzy dowolnej wielkości przepaść, służącą jako istna przeszkoda dla jego przeciwnika. Może ją stworzyć pustą, lub dodać do niej inne pułapki.

  • Dłonie Ciemności to zaklęcie Magii Mrocznej Otchałni w pełni opracowane przez nastolatka. Użytkownik nie może się czuć bezpiecznie w pobliżu otchłani, lub nawet nad nią. Jak sama nazwa wskazuje, pułapką umieszczoną wewnątrz olbrzymiej dziury są wystające z niej ręce, które chwytają wszystko, co mag uznaje za wroga i spycha na dół, lub szarpie zadając przy tym niebanalne obrażenia.

Główne Walki i WydarzeniaEdytuj

Walki Wydarzenia

StatystykiEdytuj

Atak
5/5
Obrona
5/5
Szybkość
4/5
Inteligencja
4/5
Obojętność
6/5

CiekawostkiEdytuj

  • Jedna ze źrenic pozwala mu na dostrzeganie obrazu z tyłu, w drugim zaś oku druga źrenica umożliwia mu spoglądanie w boki. Obrazy te są jednak ukazywane w szarych barwach i nie są zbyt precyzyjne.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki