FANDOM

Brak.png
Divine Assassins
Kanji

神の暗殺者

Wymowa

Kami no asashin

Status Profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.pngGildia Fairy Tail

Poprzednia przynależność

Grimiore Heart.png Grimoire Heart

Bazy operacyjne

Ziemia

Status

Aktywna

Status Profesjonalny
Lider

Iness Lockser

Członkowie

Luna
Zancrow

Tymczasowi Członkowie

Totti

Divine Assassins to jedna z czołowych gildii we Fiore.

HistoriaEdytuj

Praktycznie nic nie wiadomo o tej drużynie. Od powstania należy do niej Iness, Luna i Zancrow. Początkowo liderem był Zancrow, jednak kiedy odszedł z drużyny stała się nim Iness.

SiłaEdytuj

Divine Assassins mają nieokreśloną moc. Napewno można ich zaliczyć do "Lucky Teams" ponieważ posiadają w członkach jedno z Dziesięciu Świętych Magów. Napewno nie mogą czuć się bezpiecznie z siłą jednego z mrocznych magów, Zancrowa, chociaż to chyba nie przeszkadza pozostałym członkom drużyny. Rada wypowiada się o sile Iness jako dziwnej i tajemniczej. Podobno po przebudzeniu, jej moc może stać się silniejszą od Makarova, dlatego rada magii ma zamiar przyjąć ją do Dziesięciu Świętych Magów.

CzłonkowieEdytuj

Lider: Iness Lockser - Iness jest w drużynie specjalistką od myślenia. Bez niej drużyna napewno zostałaby złapana przez radę lub jedną z mrocznych gildii. O Iness nie trzeba się martwić. Sama potrafi dbać o siebie, co więcej, dba o każdego członka drużyny.

Zancrow - Rolą Zancrowa w drużynie jest robienie pułapek. Przez pewien okres był szpiegiem, aby dowiedzieć się więcej o planie swoich towarzyszy z gildii.

Luna - Luna pełni bardzo ważną rolę podczas walk drużyny. Stanowi główną broń drużyny, gdyż jej ataki są najszybsze i najmocniejsze. Luna powstrzymuje również magię Zancrowa i Iness, aby zbytnio nie pokłóciła się.

MisjeEdytuj

Zdać pierwszy etap egzaminuEdytuj

Tak właściwie, to osobista misja Iness. Lockser bardzo chciała dostać się do drugiego etapu egzaminu. Misja udała się. Pomogła jej Totti.

Nie wydać Doranbolta!Edytuj

Iness i Luna postanawiają nie wydawać nikomu Mesta, a tak właściwie Doranbolta.

Znaleźć Evergreen i ElfmanaEdytuj

Zancrow, Luna i Iness poszukują Elfmana i Evergreen. Dziewczyny szukają ich za pomocą magii, lecz Zancrow próbuje raczej "sprawdzonych sposobów". Misja zakończona sukcesem.

Zniszczyć Grimoire HeartEdytuj

Celem drużyny jest pomoc Fairy Tail pokonać Grimoire Heart.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki