FANDOM

Damian Galdio.jpg
Damian Gladio
Inaczej zwany

Szkarłatny Piaskowiec Wróżek

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna.png Mężczyzna

Wiek

21 lat

Kolor Włosów

Czerwone

Kolor Oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Zawód

Mag

Drużyna

Raijinshuu

Bazy Operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Piaskowej Zemsty

Damian Gladio jest jednym z magów należących do Gildii Fairy Tail.

WyglądEdytuj

Swoim wzrostem Gladio znacznie przewyższa zarówno towarzyszy z Raijinshuu, jak i magów z Drużyny Natsu. Sam Makarov uznał, że Damian jest najwyższy z całej gildii. Damian jest mężczyzną o szpiczastych, czerwonych włosach. Ma małe oczy o niebieskich tęczówkach, które nie raz pokazywały już wiele reakcji na rozmaite zdarzenia. Ubiera się dość zwyczajnie, jak na maga. Zawsze ma na sobie długi, czarny płaszcz siegający mu do kostek. Nosi również białą koszulę oraz czarne spodnie, które zazwyczaj zasłania wspomniany wcześniej płaszcz. Lokalizacja jego znaku gildii jest nieznana.

OsobowośćEdytuj

Damian ma w zwyczaju zachowywać się jak komik. Często żartuje sobie z problemów Natsu i Graya oraz reakcji wspomnianej dwójki magów na pojawiającą się z nikąd Erzę. Jego relacje z Raijinshuu nie są tak dobre jak z Drużyną Natsu, mimo to czerwonowłosy dobrze dogaduje się z towarzyszami. Zdaje się być odwiecznym wrogiem Freeda, gdyż od kilku lat rywalizują o to, kto jest lepszy. Jedyną osobą, z którą za żadne skarby nie chce walczyć jest Giladrts Clive. Damian żyje w przekonaniu, że nigdy nie pokona Asa Gildii, więc aby oszczędzić swoje zdrowie nie wdaje się z nim w pojedynki.

HistoriaEdytuj

Najprawdopodbniej Damian dołączył do Fairy Tail kiedy miał 12 lat. Był jeszcze wtedy słabym magiem. Kiedy do gildii dołączyła Erza, Gladio początkowo chciał się z nią zmierzyć, jednakże kiedy dowiedział się o jej magii nie chciał już tego robić. W wieku 15 lat Laxus powołał go do swojej drużyny - Raijinshuu. Wtedy właśnie poznał Freeda, z którym do tej pory potrafi się kłócić do upadłego.

FabułaEdytuj

Saga Wieży NiebiosEdytuj

Diamian pojawia się dość nagle, kiedy gildia jest przebudowywana po ataku przez Phantom Lord. Pomaga Mirze w roznoszeniu napoi. Przestaje jednak to robić, kiedy członkowie Drużyny Natsu proponują mu wspólną wyprawę na plaże. Gladio zgadza się. Następnie Gray zaczyna kłócić się z Salamandrem. Damian widząc kolejny beznadziejny pretekst do kłótni staje pomiędzy dwójką rozwścieczonych magów, odzielając ich od siebie.
Oburzenie Damiana.png

Później Damian daje znaki życia dopiero na plaży, kiedy czyta książkę. Przychodzi wtedy do niego zmartwiona Lucy, która obawiała się, że Gladio źle czuje się w ich towarzystwie. On zaś się do niej uśmiechnął i wytłumaczył, że czasami woli pobyć trochę sam. Jak zwykle Happy pojawia się niespodziewanie, a na widok dwojga magów stwierdza, że "oni się lubią". Wtedy Galdio wpada w złość i zasypuje exceeda piaskiem, którego w okolicy było pełno.

Nastał wieczór, za chwilę miało zaczynać się przyjęcie w hotelu. Erza wpatrywała się w Damiana stojącego na plaży, wpatrującego się w morze. Powiedziała wtedy do stojącej obok niej Lucy, że czasami wydok Gladia samego jest smutny. Blondynka z przykrością to potwierdziła. Obydwie wiedziały, że przeszkadzanie mu w rozmyślaniu może się dla nich źle zakończyć. W pewnym momencie Gladius odwraca się w ich kierunku. Dziewczyny szybko chowają się za zasłonami. Odetchnęły z ulgą, kiedy okazało się, że to Happy i Natsu przyszli z nim porozmawiać. Exceed i Salamander namawiają go do wzięcia udziału w loterii, on zaś mówi, że dołączy do nich, ale za pół godziny.

Damian pojawia się na sali z późnieniem o pietnaście minut. Pewny tego, że nic go nie ominęło oprócz zbędnych bójek pomiędzy Dragneelem, a Fullbusterem wchodzi do sali jakby nigdy nic. Nie kryje zdziwnia na twarzy widząc wszystkich cywili pozamykanych w czerwonych kartach oraz jego towarzyszy leżących nieprzytomnie. Szybko
Ice dummy.jpg
podbiegł do coraz bardziej zginającej się Lucy i rozplątał ją. Ta, gdy tylko mogła zrobić cokolwiek z rękoma spoliczkowała go za spóźnienie. Gdy zapytał co się stało, Lucy odpowiedziała, że przybyli tajemnici przyjaciele Erzy z przeszłości i zabrały nią wraz z Happym. Następnie blondynka wraz z niebiesookim magiem przywrócili do normalnego stanu nieprzytomnego Natsu oraz znaleźli Graya wraz z Juvią. Juvia oburzyła się na widok magii i koloru włosów Damiana mówiąc, że czerwony to beznadziejny kolor. Diamian tylko skierował oczy ku górze i szepną coś podobnego o niebieskich włosach, które wyglądają jeszcze gorzej.

Kiedy wszyscy wraz z Juvią docierają na wyspę, na której zbudowana została Wieża Niebios Lockser proponuje przedostanie się do środka pod wodą. Damian nie zgadza się na wykonanie przez niego tego rozkazu i mówi, że zrobi to "w bardziej jego stylu", po czym nurkuje w piasku. Ku zdziwniu pozostałych magów, Gladio dociera tam wiele wcześniej od nich, po czym Gray mówi, że lepiej byłoby udać się z Damianem. Juvia jest załamana i zbiera się jej na płacz, jednakże Damian pociesza ją mówiąc, że w ten sposób uratowała życia Grayowi, gdyż Fullbuster niebyłby zdolny wytrzymać wiele czasu w piasku. W środku, po tym jak Lucy się przebrała wszyscy zobaczyli Erzę, wszyscy, oprócz Damiana, który patrzył się w przeciwnym kierunku. Kiedy Scarlet położyła rękę na jego ramieniu stworzył piaskowy miecz i odwrócił się gotó do ataku. Widząc wściekłą Erzę zaczerwienił się ze wstydu i uznał, że jest zaostrożny. Erza uśmiechnęła się do niego żartując, że nie jest Freedem. Kiedy wszyscy się rozdzielali, Damian zasugerował, że pójdzie sam, gdyż inni będą go tylko rozpraszać.

Nixy.jpg
Jego samotny marsz nie trwał zbyt długo. Będąc samotnym przez zaledwie kilka minut został zaskoczony przez nieznaną mu dziewczynę z symbolem jednej z mrocznych gildii na dłoni. Zapytał się kim jest, a ona odpowiedziała mu, że ma na imię Nixy, po czym uśmiechnęła się wyciągając w jego stronę dłoń gotową do ataku. Nieznający jej magii Gladio zaatakował ją swym szkarłatnym piaskiem, ale ku jego zdziwieniu jego piasek zmienił barwę na białą, po czym go zaatakował. Dziewczyna zaśmiała się po czym stworzyła skrzydła anioła z piasku białego jak śnieg. Wytłumaczyła niebieskookiemu, że jest Piaskowym Zabójcą Aniołów i piasek nic jej nie zrobi.

Magia Piaskowej Zemsty: jest to magia typu caster, która pozwala użytkownikowi, w tym przypadku Damianowi na całkowitą kontrolę nad piaskiem. Piasek, z którego korzysta Gladio ma szkarłatną barwę, czym różni się od pozostałych. Dawniej magia ta była zaliczana do zapomianej magii, jednakże kiedy Rada pracowała nad jej właściwościami okazało się, że ma dość wielu użytkowników.

CiekawostkiEdytuj

  • Według jego karty gildyjnej, Damian lubi magię, nie znosi zaś śniegu.
  • Najmniej przez niego lubianą osobą w gildii jest ku zdziwniu innych Gajeel.
  • Ma trójkę najlepszych przyjaciół, są to Bickslow, Natsu i Lucy.
  • Jego ulubionym daniem są frytki.
  • Jego nazwisko z łaciny oznacza Miecz.
  • Początkowo jego nazwisko miało brzmieć Ombre, co z języka francuskiego oznacza Cień.

StatystykiEdytuj

Atak
6/5
Obrona
6/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
5/5
Szermierka
5/5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki