FANDOM

Chiyo.jpg
Chiyo Tomori
Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

15lat

Kolor Włosów

Czerwone

Kolor Oczu

Czerwone

Status profesjonalny
Przynależność

Holy weapon.jpg Holy Weapon

Lokalizacja Znaku Gildii

lewy bark.

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Holy Weapon

Bazy Operacyjne

Gildia Holy Weapon

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Miecza Feniksa

Galeria Obrazów

Chiyo Tomori jest członkinią Gildii Holy Weapon.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Magia Miecza Feniksa: Magia ta pozwala Chiyo kontrolować ogień mieczem. Dzięki tej magii całkowicie uodparnia się ona od ognia. Jej Miecz potrafi absorbować ogień zwiększając przy tym siłę swego ataku. Magia Miecza Feniksa pozwala również Chiyo na tworzenie z ognia różnego rodzaju rzeczy, które są przydatne podczas walki z przeciwnikami. Używając tej magii Chiyo zwiększa także swoją szybkość.

Zaklęcia:

  • Ogniste Cięcie: Chiyo gromadzi płomienie wokół swego miecza i atakuje nimi przeciwnika.
  • Absorbowanie Ognia: Chiyo będąc atakowana ogniem absorbuje go do swojego miecza zwiększając przy tym siłę swego ataku.
  • Skrzydła Feniksa: Chiyo używa swego miecza do stworzenia ognistych skrzydeł dzięki którym może latać. Jeżeli przeciwnik ich dotknie może zostać poparzony.
  • Szpon Feniksa: Chiyo używa swego miecza do stworzenia ognistej pięści. Zaklęcie to jest bardzo skuteczne w walce wręcz. Taki atak może być wykonywany przez Chiyo tylko jedną ręką.
  • Ognista Ochrona Feniksa: Chiyo przejeżdża dookoła siebie swym mieczem po ziemi i ją podpala. Ogień ten przemieszcza się wraz z nią utrudniając przy tym przeciwnikom dostęp do niej.
  • Strzępy Ognia: Gdy Chiyo używa zaklęcia Ognistej Ochrony Feniksa, jest zdolna do wytworzenia silnych ostrzy ognia, które atakują przeciwnika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki