FANDOM

Ten artykuł jest zbyt krótki. Jeśli możesz - rozbuduj go!
Charlie
Charlie
Kanji

チャーリー

Wymowa

Chārī

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

Nieznany

Kolor Włosów

Brązowe

Kolor Oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

TitanBatSymbolGildia Titan Bat

Lokalizacja Znaku Gildii

Nieznana

Zawód

Mag

Drużyna

Zabójcza Drużyna

Partner(-zy)

Hermione Dragneel
Julie Megurine

Bazy Operacyjne

Gildia Titan Bat

Status personalny
Status

Aktywny

Magia
Magia

Magia Zaklętego Strzału

Broń

Różnego rodzaju bronie palne

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Demon Tale: Rozdział 1

Charlie jest jednym z magów z Gildii Titan Bat oraz członkiem Zabójczej Drużyny.

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Saga Wielkiego Turnieju MagicznegoEdytuj

Hermione pojawia się w pokoju wciągniętej w lekturę Julie. Z początku dziwi ją, że jej przyjaciółka uwielbia czytać horrory, ale szybko zmieniają zdanie. Obydwie dziewczyny prowadzą rozmowę o członkach Fairy Tail. Temat przerywa wołający sprzed drzwi Charlie.

Wraz z towarzyszami, Charlie trafia do swojej gildii, gdzie jak zwykle coś się dzieje. Julie, Hermione i Charlie wchodzą tylnymi drzwiami na prośbę mistrza. W jego gabinecie spotkają Makarova, lecz mistrz nie wezwał ich na rozmowę z nim. Magowie dostali propozycję od cesarza Fiore, w której jest napisane, iż mają możliwość wystąpienia w Wielkim Turnieju Magicznym jako członkowie tzw. Zabójczej Drużyny. Bez namysłu wszyscy przyjmują propozycję i rozpoczynają trening.

Na miejscu treningu magów zaskakuje robot, który zaatakował od tyłu. Hermione przekręca złoty trybik w swoim medalionie i trafia do świata czasu. Następnie cofa czas o trzy sekundy i przekręca kolejny, tym razem srebrny tryb w medalionie i wraca do miejsca treningu. Mając trzy sekundy na wykonanie akcji, zatrzymuje robota z pistoletem paralizującym. Po zastrzeleniu (przez Charliego) przeciwnika, otoczenie zmienia się na ciemny pokoik, gdzie magowie spotykają Marthę Fallox, liderkę Red Foxes. Okazuje się, że odwieczny wróg Chaliego również jest członkiem Zabójczej Drużyny.

W pomieszczeniu jako ostatni członek Zabójczej Drużyny pojawia się brat Freeda Justine, Prince. Szybko powiadamia towarzyszy o zmianie planów dotyczącej Testu Odwagi i zdradza miejsce jego odbycia. Okazuje się, że ta konkurencja zostanie wykonana w parach. Delegacją z Zabójczej Drużyny zostają Prince i Hermione, chociaż nie są z tego zadowoleni.

Zabójcza Drużyna dowiaduje się, że pierwszą konkurencją w Wielkim Turnieju Magicznym będzie tzw. zabawa w chowanego. Na ochotnika zgłasza się Martha.

Wraz z innymi członkami Wielkiego Turnieju Magicznego, Charlie ogląda walkę uczestnisków pierwszej konkurencji.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać bazuje na Yukio Okumurze z Ao no Exorcist.
  • Postać wymyślona przez XLilianne.
  • Pojawił się na pierwszej okładce Demon Tale.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki