FANDOM

Byu.png
Byu
Charakterystyka
Rasa

Exceed

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Kolor Włosów

Niebieskie (futro)

Kolor Oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.pngGildia Fairy Tail

Zawód

Mag

Partner(-zy)

Damian Gladio

Bazy Operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Aera
Bagyo

Byu jest exceedem towarzyszącym Damianowi Gladio.

WyglądEdytuj

Byu jest małą przedstawicielką rasy exceed o błękitnym futrze z białymi plamkami na ręce i brzuchu. Ma duże niebieskie oczy. Na jej czole znajduje się spirala oznaczająca uwięziony w niej żywioł wiatru. Ma ogon w błękitno-niebieskie paski zakończony białą plamką.

OsobowośćEdytuj

Byu ma inteligencję dziecka, w końcu jest dopiero małym exceedem. Ma spokojny głos i nie zawsze wymawia wszystkie zdania wyraźnie, ale wszyscy w gildii przyzwyczaili się do tego i w pełni rozumią jej zaiste dziwną mowę. Zdaje się, że Damian jest dla niej jak brat, gdyż zwraca się do niego "Dami-nii". Darzy szacunkiem każdą osobę w gildii. Jest kimś w rodzaju pośrednika pomiędzy Freedem, a Damianem, nawet kiedy ta dwójka stoi na przeciwko siebie.

HistoriaEdytuj

Było to w X782 roku, kiedy to Damian był na samotnej misji. W pewnym momencie zobaczył leżące na ziemii jajo z szarymi zdobieniami i ogromną, błękitną spiralą. Wziął jajo ze sobą, gdyż był zaciekawiony istotą, która się niego wykluje. Tuż po jej nardzinach chciał ją wypuścić, jednakże kiedy z jaja wykluła się mało exceedka zauroczony jej przedziwną mową postanowił się nią zaopiekować. Jako, że w Raijinshuu był już 4 lata Laxus upierał się, aby nie przyjąć do gildii exceeda, lecz mimo to po długiej namowie niebieskookiego Laxus zgodził się. Obecnie Byu nie należy już do drużyny, gdyżjej zdaniem Raijinshuu jest zbyt mroczne nią.

FabułaEdytuj

Saga Wieży NiebiosEdytuj

W budowie...

Aera: jest to magia, która pozwala exceedom zwanymi inaczej Przewyższającymi na wyczarowanie za pomocą prostego zaklęcia skrzydeł pozwalających im na latanie lub transport innej, jednej osoby.

Bagyo: magia typu caster wykorzystywana przez elitarnych exceedów nazwanych szamanami. Użytkownicy Bagyo mają na swym czole narysowaną spiralę, co oznacza naznaczenie istoty żywiołem powietrza i wiatru. Magia ta pozwala Byu na kompletną władzę nad obydwoma wspomnianymi wcześniej żywiołami. Często używa tego jako pewnego rodzaju wspardzie w walce Damiana, zwiększając siłę jego ataku.

CiekawostkiEdytuj

  • Według jej karty, Byu lubi latać, nie znosi zaś deszczu.

StatystykiEdytuj

Atak
4/5
Obrona
3/5
Szybkość
5/5
Inteligencja
4/5
Moc wiatru
5/5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki