FANDOM

{{{image}}}
Buta Kekkon
Kanji

ぶた けっこぬ

Wymowa

Buta Kekkon

Charakterystyka
Rasa

człowiek

Płeć

Mężczyzna mężczyzna

Wiek

?

Wzrost

145cm

Waga

45 kg

Urodzony

24 sierpień

Grupa Krwi

AB

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail

Poprzednie Przynależność

Phantom Feet

Lokalizacja Znaku Gildii

Zewnętrzna strona prawej dłoni

Zawód

Mag

Partner(-zy)

Tora-san

Status personalny
Status

żyje

Magia
Magia

Magia Świń

Buta Kekkon(ぶた けっこぬ Buta Kekkon) jest magiem gildii Fairy Tail, byłym członkiem gildii Phantom Feet oraz widzem Wielkich Igrzysk Magicznych.

Wygląd Edytuj

Buta jest jest niskim i szczupłym chłopakiem. Nosi beżowy, cienki płaszcz z kapturem, przez który nie widać jego włosów. Ma białą maskę w kształcie z wzorami przypominającymi ryj dzika zakrywającą całą jego twarz. Chodzi w czarnych, skórzanych butach sięgających do łydek. Nie widać dokładnie jego ubioru bez płaszcza, ale prawdopodobnie pod spodem ma krótkie spodnie oraz koszulę z długimi rękawami.

Charakter Edytuj

Buta jest bardzo tajemniczy. Nie mówi zbyt dużo, głównie dlatego, że koledzy zawsze 'spychają' go na dalszy plan. Zawsze jest cichy, ale niektórzy wspominali, że bez maski jest bardzo uprzejmy i skromny. Chłopak jest często pomocny, ponieważ zna dużo języków starożytnych i współczesnych. Bardzo lubi czytać. Siedzi zawsze w kącie głównej sali gildii i przegląda słowniki.

Historia Edytuj

Wielki Przeskok Buta dołączył do gildii po zniknięciu grupy magów na wyspie Tenrou. Nie zwrócił zbytnio uwagi przybyszy, siedząc na ziemi i czytając kryminał w obcym języku.

Wielkie Igrzyska Magiczne Podczas Wielkich Igrzysk Magicznych Buta pełnił rolę 'chłopca na posyłki'. Przynosił gościom napoje, wiadomości itp. Wakaba zwrócił uwagę, czy za bardzo go nie wykorzystują- odpowiedział, że lubi pomagać leniom. Zaskoczyło to paru członków, bo wspomniane było wcześniej, że jest cichy, ale miły. Chłopak zaczął się śmiać. Gdy Kagura Mikazuchi z Mermaid Heel została zaatakowana przez grupę bandytów- magów, Buta przyszedł jej z pomocą. Wtedy pokazał swoje umiejętności bitewne. Kagurę bardzo zaskoczyła Magia Świń, która okazała się wbrew pozorom bardzo skuteczna. Po walce chłopak został zwolniony, ponieważ rzekomo obijał się w pracy. Smutny udał się na trybuny do innych członków gildii i zaczął ich dopingować. Zdziwiona reszta zapytała, skąd ta nagła zmiana. Odpowiedział, że nie można przez cały czas udawać kogoś, kim się nie jest. Stwierdził również, że pewnie cała gildia czekała, aż pokaże swoją prawdziwą twarz, ale on za bardzo przywiązał się do swojego stroju, po czym wybuchnął śmiechem.

Umiejętności Edytuj

Magia Świń- magia pozwalająca na przywoływanie różnego typu świń, które np. roznoszą wiadomości, latają lub nadmiernie powiększają swoje ciało. Buta przywoływał świnie o różnych kolorach i każda z nich miała imię. Buta wspominał, że częste używanie tej magii usuwa smutek z osoby, która się nią posługuje.

Inne Edytuj

'Buta' oznacza po 'świnię'. Odnosi się to do jego sposobu walki.

made by AgressiveHeadcheese

Więcej z Fandomu

Losowa wiki