FANDOM

Azura Profile.jpg
Azura
Kanji

アズーラ

Wymowa

Azūra

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Wiek

Nieznany

Kolor Włosów

Czarne

Kolor Oczu

Fioletowe

Status profesjonalny
Zawód

Kapitan Oddziału Północnego Magów z Fiore

Bazy Operacyjne

Kraizon

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Nieznana

Broń

Łuk

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 1

Azura jest jedną z czterech głównych bohaterów opowiadania Griffin Wing.

WyglądEdytuj

Azura jest średniego wzrostu kobietą o długich, czarnych wlosach i dużych, fioletowych oczach.

Podczas wojny Azura ubiera się w czarny strój odpowiednio dopasowany do ciała, gdyż w jej zawodzie liczy się szybkość, a luźne stroje spowalniają ruchy. Po wojnie ubiera się w ciemną spódnicę i białą bluzkę, a kiedy pada desz zakłada jeszcze czarny płaszcz.

OsobowośćEdytuj

Dla Azury najważniejszą rzeczą podczas walki jest szybkość, zwinność i efektowność. Kiedy ktoś oprócz tech trzech głównych cech posiada dodatkowo siłę, ma u niej duży plus. Ten fakt o swej osobowości udowodniła, kiedy jej armia zniszczyła mury Bivie. Zauważyła wtedy pięciosekundowe opóźnienie (zrobili to w 15 sekund, a poprzednim razem zrobili w 10).

Pomimo jej surowego i bezlitosnego dla magów charakteru, zawsze docenia i szanuje swoich przyjaciół.

RelacjeEdytuj

Z IreneEdytuj

Często podróżują razem i walczą u swego boku. Azura uwielbia się przed nią popisywać i pokazywać swoje niezwykłe umiejętności oraz potężną magię. Ponadto dziewczyny są dla siebie jak siostry.

Z MirianąEdytuj

Wiadomo, że obydwie dziewczyny nie są przyjaźnie do siebie nastawione. Miriana często dokucza Azurze z powodu nadmiaru mrocznej energii w jej duszy.

Z SaturemEdytuj

Póki co znają się tylko z widzenia.

HistoriaEdytuj

W połowie stycznia X784 roku Azura uczestniczyła w wojnie z mrocznymi magami o kraj Kraizon. Po całym Fiore krążyły plotki o niezwyklej sile jej armi, a o niej samej mówiono lepiej, niż o cesarzu. To właśnie ona wraz ze swoją czteroosobową armią zniszczyła całe miasto Bivie, które było stolicą ówczesnego Kraizonu.

Jej magia nie jest znana, jednak najprawdopodobniej ma coś wspólnego z łukiem i strzałami.

Dodatkowe umiejetnościEdytuj

Niezwykła celność: Irene mówi, podobnie jak inni, że Azura nigdy nie chyba kiedy strzela ze swojego łuku.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać wymyślona przez Gilrean Ringerin i wykorzystana w opowiadaniu Griffin Wing.
  • Jej wygląd bazuje na Honoce Sakurai z anime i mangi Suzuka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki