FANDOM

Poprzednia:

Izune Mikazuchi kontra Nullpuding

Anabelle Fleuve kontra Yukino Aguria
Yukino atakuje Anabelle.jpg
Saga:

Saga Wielki Turniej Magiczny

Miejsce:

Miasto Krokus

Wynik:

Anabelle wygrywa, Yukino odnosi porażkę.

Strony
Moce i Umiejętności

Yukino

Libra

Pisces

Poniesione Szkody

Brak.

Yukino tymczasowo traci zdolność do walki.

Anabelle Fleuve kontra Yukiono Aguria to druga walka pierwszego dnia Wielkiego Turnieju Magicznego, w której pojedynek stoczyły Drużyna Fairy Tail A i Drużyna Sabertooth.

PrologEdytuj

Po walce Raven Tail z Mermaid Heel, na ekranie pojawia się symbol Sabertooth i Fairy Tail A. Tenebris z jednej strony nie kryje zdziwienia, z drugiej zaś stara się ukrywać przerażenie. Okazuje się, że debiutantka na turnieju, Yukino Aguria, ma się zmierzyć z Kryształową Wróżką - Anabelle Fleuve. Obydwie dziewczyny wychodzą na scenę pewne swojego zwycięstwa i nie boją się spojrzeć na przeciwnika. Magia Gwiezdnych Duchów spostrzegł w oczach rywala cztery, tajemnicze postacie, których twarzy jeszcze nie widział. Po chwili Mato rozpoczyna pojedynek.

WalkaEdytuj

Yukino odważnie sięgnęła do kieszeni po jeden z kluczy. Zanim jednak zdążyła wyciągnąć w pewłni przed siebie nieco zaplamiony klucz, przeciwniczka była już przy niej i uśmiechnęła się nieco sadystycznie. Następnie odskoczyła w bok i zajęła miejsce na powstałym w poprzednim pojedynku, nieco bardziej wypukłym miejscu.

Najprawdopodbniej będąc tuż przy Agurii wytrąciła jej klucz z ręki. Yukino, starająca się myśleć jak najbardziej trzeźwie, by wygrać wiedziała, że nie może schylić się po leżącą na ziemi broń, gdyż wróg wciąż był gotowy do ataku. Wyjęła wtedy kolejny, tym razem czysty i złoty klucz.

Otworzyła wrota do wagi, tym samym przywołała do siebie Librę. Anabelle wykonała wyglądający w oczach innych bezmyślny skok, jednakże nie zdołała wzieść się wysoko ponad podłoże. Było to jedynie sprawdzenie, na czym polega umiejętność Libry.

Użyła zaklęcia dynamicznego tworzenia i stworzyła ośmiornice. Widząc wroga, kryształowy posąg zwiększył swój rozmiar i dosięgnął go jedną ze swoją macek, mimo tego, że duch uciekał jak najszybciej potrafił. Następnie stwór rzucił go gdzieś przed siebie, po czym stwór podwałdny przeciwnikowi zniknął. Yukino postanowiła wykonać kolejny ruch, by zniszczyć przeciwnika.

Przywołała ryby, które w prosty sposób zniszczyły ośmiornicę jej własnymi mackami. Nie wiedziała jednak, że w ziemi ukryta była pułapka. Po chwili Anabelle położyła ręce na ziemi i zraniła duchy Kolczastym Polem. Yukino zaczęła biec w stronę leżącego na ziemi klucza, jednakże szybciej dobiegła do niego Fleuve. Zabrała go i uniosła do góry. Powiedziała, żeby jej go zabrała. Naiwna Yukino zrobiła zgodnie z rozkazem. Została przewrócona przez członkinie Fairy Tail, a następnie rzucona na jedną ze ścian przez zaklęcie przeciwnika. Anabelle jednogłośnie odniosła zwycięstwo.

NastępstwaEdytuj

Widząc przegraną Yukino, członkowie Sabertooth są bardzo zdziwieni, w końcu przeciwnik nie był tak wymagający. Jedyną osobą, wiedzącą jaki problem stwarza Kryształowa Wróżka była Tenebris, która mimo to była wściekła z powodu przegranej towarzyszki. Jest przygnębiona myślą, że po tak perfekcyjnej wygranej Rogue'a i tak będzie musiała stanąć przed wściekłym mistrzem gildii, by usprawiedliwić Yukino. [1]

OdniesieniaEdytuj

  1. Saga Wielki Turniej Magiczny, Rozdział 4

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki