FANDOM

Alice
Alice
Kanji

アリス

Wymowa

Arisu

Inaczej zwany

Purpurowa Gwiazda Niebios (天の紫のスター, Ten no murasaki no sutā)

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta Kobieta

Wiek

18

Kolor Włosów

Blond

Kolor Oczu

Czarne

Status profesjonalny
Przynależność

Wielki Turniej Magów

Zawód

Przewodniczka po Turnieju

Bazy Operacyjne

Arena Niebios

Status personalny
Status

Aktywna

Magia
Magia

Nieznana

Alice zwana Purpurową Gwiazdą Niebios jest przewodniczką po Wielkim Turnieju Magów.

WyglądEdytuj

Alice jest średniego wzrostu, młodą dziewczyną o bladej cerze. Ma czarne oczy małej wielkości. Jej włosy są krótkie w kolorze blond, które u góry tworzą lok przypominający nieco aureolę.

Ubiera się w strój przypominający wyzywającą suknię z fioletowych, anielskich piór. Nosi również fioletową opaskę na głowę i długie, fioletowe rękawiczki.

OsobowośćEdytuj

Alice jest na pozór wesołą osobą, która nigdy się nie smuci i nic jej nie uraża. Jak już jest wcześniej wspomniane, to tylko pozory. Niektórym wydaje się, że mogą jej wytykać błędy, jednakże nie mają racji. Zawsze, kiedy Alice zostaje sama zaszywa się w jakimś ciemnym kącie i często płacze. Są jednak osoby, które nie przypatrują się temu bezczynnie i często stają w jej obronie, kiedy ta jest nieobecna i jest głównym tematem do obgadywania przez innych.

Alice jako przewodnik po Wielkim Turnieju Magów spotyka podczas rozgrywek wielu sławnych i potężnych magów, często z nimi pracuje i wprowadza ich w tajniki całego wydarzenia. Ta praca daje jej satysfakcję, że to między innymi dzięki jej ktoś uzyskał tytuł najlepszego maga w całym Fiore.

Podczas kiedy rozgrywki zostaną zakończone, przez pozostały czas trwają przygotowania do kolejnego, przyszłorocznego konkursu. Wtedy Alice zaczyna pracę w biurze dla organizatorów WIelkiego Turnieju Magów i niemal przez cały rok spędza czas na swoim stanowisku pracy. Sama wypowiada się, że nie przeszkadza jej to i najbardziej lubi planować konkurencje.

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki