FANDOM

Alfie
Alfie
Inaczej zwany

Władca Potworów
Milord

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Mężczyzna Mężczyzna

Wiek

14

Kolor Włosów

Blond

Kolor Oczu

Niebieskie

Status profesjonalny
Poprzednie Przynależność

Raven Tail symbolGildia Raven Tail

Poprzedni Zawód

Mroczny Mag

Drużyna

Krucza Drużyna

Bazy Operacyjne

Gildia Raven Tail (dawniej)

Status personalny
Status

Martwy

Magia
Magia

Magia Stwórcy Życia

Pierwsze wystąpienie
Opowiadanie (Debiut)

Rozdział 8

Alfie to najmłodszy członek Kruczej Drużyny. Zginął z ręki Alana, po tym, jak jego wąż przegrał z Alexem.

WyglądEdytuj

Alfie był czternastolatkiem o wyglądzie pasującym do jego wieku. Wygląda na szlachcica ze względu na jego charakterystyczny wygląd. Ma włosy w kolorze jasnego blondu oraz oczy koloru błękitu nieba. Najczęściej nosi na sobie białą koszulę, na którą nakłada zieloną kamizelkę. Tuż przy kołnierzu związuje dużą, czarną kokardę. Ma krótkie, czarne spodenki. Nakłada także ciemne skarpetki sięgające powyżej kolan i wysokie buty wiązane fioletowymi sznurówkami. Często nosi na sobie także fioletowy płaszcz.

OsobowośćEdytuj

Alfie zdaje się być jednym z najbardziej normalnych mrocznych magów. Nie licząc jego sadystycznego i szatańskiego jednocześnie śmiechu był doskonałym jeżeli chodzi o osobowość człowiekiem. Zdaje się mieć własne poglądy na świat, dzięki którym zawsze ma jakiś cel. Podczas walki z Alanem wychodzi także na jaw, że zdaje się mieć obsesję na punkcie swojego wieku. Nie znosi być ocenianym po wyglądzie i dacie urodzenia, wręcz go to irytuje do wściekłości.

FabułaEdytuj

Saga Wieży Trzech SłówEdytuj

Alfie pojawia się niespodziewanie zaraz po tym, kiedy Alan wchodzi do wieży i spostrzega drzewo z fioletową korą, które najprawdopodobniej zostało przyzwane przez młodego, mrocznego maga. Od razu rozpoczyna się bójka. Najwyraźniej jego ciało był słabe, co można przypuszczać po tym, kiedy kora drzewa zrobiła dla niego niemal niezniszczalną tarczę. Przyzywa dwa olbrzymie stwory z ostrymi mieczami. Niestety Alan zdaje się być o wiele bardziej inteligentniejszy niż w wygląda i obmyśla plan, w którym stwory zabijają się nawzajem.

Magia Stwórcy Życia: to zapomniana magia, o której rodzaj można toczyć wiele sporów. Co prawda może być użyta bez pomocy jakiegokolwiek przedmiotu, jednakże ataki używane dzięki niej nie są wykonywane bezpośrednio przez użytkownika. Polega na przyzywaniu lub tworzeniu stworów, które są całkowicie podległe swojemu panu.

Drzewo o fioletowej korze: to twór Alfiego, który najcześniej ma odciągnąć uwagę przeciwnika. Może służyć także jako tarcza ze względu na właściwości kory tej rośliny.
Mutant-olbrzym: pomimo tego, że stwory te są cięzkie i mają doskonały wzrok, ich oczy nie nadążają nad szybkimi ruchami. Ponadto, miecze, które posiadają są zbyt ciężkie i nie można ich powstrzymać w szybkim tępie.
Opancerzony Olbrzym: jest to duże stworzenie, które zamienia sięw kulę i z ogromną prędkością atakuje przeciwnika.
Wąż Gigant: jest to wąż, do którego stworzenia Alfie użył całej swojej mocy. Ma twarde łuski, których nie można przebić. Został pokonany przez Alexa ciosem w paszczę, a następnie dobity przez tą samą osobę w oczy.

Główne WalkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Najprawdopodobniej był najmłodszy stażem, jeżeli chodzi o członkostwo w Kruczej Drużynie.
  • Według jego karty, Alfie lubi eleganckich ludzi, zaś nie znosi nietolerancji.

StatystykiEdytuj

Atak
4/5
Obrona
5/5
Szybkość
3/5
Inteligencja
2/5
Zawziętość
5/5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki