FANDOM

Poprzednia:

Albright Aldor kontra Złodziej

Następna:

Albright Aldor, Max Alors, Laki Olietta i Reedus Jonah kontra Demony Śmiertelnej Ścieżki

Albright Aldor kontra Złodziej: Rewanż
Brak.png
Saga:

Saga X785

Miejsce:

Miasto Hargeon

Wynik:

Wygrywa Albright

Strony
  • Złodziej
Moce i Umiejętności
  • Brak
Poniesione Szkody

Albright nie doznaje obrażeń.

Złodziej odnosi powierzchowne rany.

Albright Aldor kontra Złodziej: Rewanż jest rewanżem poprzedniego starcia pomiędzy Albright Aldor, a Złodziejem z Miasta Magnolia.

Prolog Edytuj

Po dołączeniu do Gildii, Albright postanowiła wziąć jakieś zadanie, które będzie jej pierwszą misją. Po dłuższym zastanowieniu wybiera jedno z nich i zatwierdza je u Kinany.<ref">Saga X785, Rozdział 3</ref> Po dotarciu na miejsce, do Hargeon, dziewczyna kieruje się w stronę restauracji, której właścicielem jest zleceniodawca misji. Ów mężczyzna, Yajima, nakreśla jej całą sytuację. Opowiada o złodzieju, który ukradł jemu i innym ludziom z pobliskich sklepów kilka rzeczy. Po krótkiej rozmowie, Albright wyrusza na misję.[1]

Dziewczyna nie znajduje nic podejrzanego na pobliskich stoiskach i w sklepach. Wieczorem, kiedy miała się już poddać, spostrzegła podejrzanego mężczyznę, za którym zaczęła podążać. W pewnym miejscu, obserwując sylwetkę mężczyzny zza budynku, Albright chciała zmienić swoją pozycję. Skorzystała z Magii, by przemieścić się do innego obszaru. W drodze do tego miejsca, jej Magia przestała działać, a ona sama pojawiła się tuż przed mężczyzną, który zaczął uciekać. Dziewczyna zaczęła go gonić, jednak zgubiła go, a także nie rozpoznawała dzielnicy, w której się znalazła.[1] Po dłuższym czasie udaje jej się wrócić na właściwą drogę, która prowadziła do restauracji zleceniodawcy, 8-Island. Kiedy dochodziła do budynku, spostrzegła osobę, która włamywała się do pobliskiego sklepu. Po obserwacji sylwetki za pomocą Ostrych Oczu, Albright zauważyła, że jest to ta sama osoba, którą wcześniej zgubiła. Gdy złodziej oddalał się ze skradzionymi przedmiotami, Al zaczęła go ponownie gonić.[2]

Bitwa Edytuj

Podczas pościgu, Albright skorzystała z Magii, by stworzyć słupek światła pod nogami złodzieja. Mężczyzna potknął się o niego, a dziewczyna złapała oszusta. Za pomocą siły perswazji Albright, złodziej przyznaje się do wszystkich kradzieży.[2]

Następstwa Edytuj

Złodziej został aresztowany, a przedmioty wróciły do swoich właścicieli. Yajima nagrodził Albright za misję, wręczając jej o wiele więcej pieniędzy, niż było w umowie. Dziewczyna następnie wróciła do Magnolii.[2]

Ciekawostki Edytuj

  • Albright nie zdawała sobie sprawy z tego, że złapany przez nią złodziej to ten sam, który kilka dni wcześniej ukradł jej torebkę.[3]

Odniesienia Edytuj

  1. 1,0 1,1 Saga X785, Rozdział 4
  2. 2,0 2,1 2,2 Saga X785, Rozdział 5
  3. Saga X785, Dopiski Autora

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki