FANDOM

Akane Hikari.jpg
Akane Hikari
Kanji

あかねひかり

Wymowa

Akane Hikari

Charakterystyka
Rasa

Człowiek

Płeć

Kobieta.png Kobieta

Kolor Włosów

Białe

Kolor Oczu

Różowe

Status profesjonalny
Przynależność

Fairy Tail symbol.png Gildia Fairy Tail

Zawód

Mag

Drużyna

Drużyna Natsu

Bazy operacyjne

Gildia Fairy Tail

Status personalny
Statut

Aktywna

Magia
Magia

Nieznana

Akane Hikari jest członkinią Gildii Fairy Tail i czarodziejką należącą do Drużyny Natsu.

WyglądEdytuj

Akane jest dziewczynąwysokości Erzy. Ma długie, jasne włosy, które wiąże w dwa lekko rozczochrane kucyki. Ubiera się w białe stroje z niektórymi czarnymi miejscami. Nosi krótkie spodenki, baiłę skarpetki, jasne, białe i wysokie buty. Bluzkę zastępuje jej stanik, na który nakłada żakiet z którkimi rękawami. Nosi także długie, białe rękawiczki z odkrytymi dłońmi. Nieodłącznym elementem jej wkwipunku jest także kosa z białego złota, z którą Akane rzadko się rozstaje.

OsobowośćEdytuj

Akane zdaje siębyć spokojną i opanowaną osobą, często szukającą innego wyboru niż rozwiązanie siłowe, jeżeli chodzi o jej relacje z towarzyszami. Ma słabość na punkcie shake'ów (szczególnie truskawkowych) co można stwierdzić, kiedy w wolnym czasie wypija ich dość wiele. Potrafi zrezygnować z wolnego czasu, aby wysłuchać próśb jej kompanów. Zdaje się być całkowicie oddana Fairy Tail.

FabułaEdytuj

Saga Blasku Szkarłatnego KsiężycaEdytuj

Akane jest prowokowana przez Natsu do bójki, jednakże ona spogląda na Salamandra z niepowarzną miną i karze mu czekać, aż ona dokończy pić truskawkowego shake'a. W momencie, kiedy Erza ma jej coś powiedzieć, a ona odwraca się do Titani, Dragneel uderza ją w głowę i nabija jej ogromnego guza, po czym Akane traci przytomność. Hikari budzi się dopiero, kiedy Natsu zostaje posiniaczony przez Erzę, a ona sama wspomina drużynie o demonach z Wyspie Galuna i ich problemie z przybyszami, od których księżyc zmienił barwę na szkarłatną. Akane ma wrażenie deja vu.

Jej magia nie jest nam znana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki