FANDOM

Tumblr mdbldvcREZ1rkytoho1 500 large

Aiko Angel

Aiko Angel
Charakterystyka
Rasa

Odrodzony Anioł

Wiek

17 lat

Kolor Włosów

Czarny ze srebrnym brokatem

Kolor Oczu

granatowo-fioletowe

Status profesjonalny
Przynależność

[1] Gildia Fairy Tail

Lokalizacja Znaku Gildii

Prawe Ramie

Zawód

Mag Klasy - S

Bazy operacyjne

[http:// Budynek Gildii Fairy Tail]

Status personalny
Statut

Aktywny

Magia
Magia

Anielska Magia

Wszystko ma swój początek, ale nie nie wszystko ma swój koniec.

Aiko Angel - jest Magiem Klasy S z gildi Fairy Tail.

WyglądEdytuj

Ma długie czarne włosy sięgające bioder na których znajduje się srebrny brokat. Jak twiedzi "przypomina to jej nocne niebo na którym rozsiane sią gwiazdy" Jej oczy są granatowo-fioletowe. Posiada również bladą cerę. Jest średniego wzrostu co często ją denerwuje. Jedyne dzięki czemu można ją odróżnić od zwykłych magów to złota krew która czyni ją nieśmiertelną. Jej nieodłącznym dodatkiem jest czarna torba ze srebrnymi zdobieniam, którą przewiesza przez ramię. Posiada także śnieżnobiałe skrzydła ozdobione srebrnymi łańcuchami. Ukrywa je jednak specjalnym zaklęciem. Po prawej stronie szyi ma srebrne znamie w kształcie sierpu księżyca.

OsobowośćEdytuj

Zazwyczaj jest cicha i spokojna. Nie lubi kiedy ktoś przerywa jej wypowiedź, co często zdarza się Natsu. Rzadko ingeruje w sprawy Gildii chyba, że zostaje podstępem do tego  "poproszona". Udaje, że na nikim jej nie zależy jednak kiedy sytuacja tego wymaga jest w stanie zaryzykować dla przyjaciół. Jest nadzbyt opiekuńcza w stosunku do Smoczego Jajka, które zostało jej powierzone do wychowania. Ma chorobliwą słabość do czekolady.

FabułaEdytuj

Saga Korony Władców

Przez wzgląd na swoją historię Aiko posiada moc aniołów co czyni ją potężną istotą. Jej magi pozwala na somouleczenie ciała jak i mocy. Posiada także śnieżnobiałe skrzydła które ozdobione są srebrnymi łańcuchami dzięki którym może latać. Jednak Aiko od czasu odrodzenia jeszcze z nich nie korzystałą oraz dzięki specjalnemu zaklęciu znikają.

Najważniejsze Zaklęcia:

 Łza Anioła - zaklęcie zestrukcyjne które potrafi zniszczyć ponad połowę świata.

Śnieżne pióro - dzięki temu zaklęciu może osiągnąć prętkość światła.

Srebrne oko - zaklęcie to zmienia kolor jej oczu na srebrny co doprowadza do tego, że może widzieć przez przedmioty.

Zagubiona Dusza - to zaklęcie, którego nigdy nie użyła. Zabiera ono duszę przeciwnika przez co zostaje na zawsze pozbawiony duszy. Jest on wtedy pustą skorupą.

'U'zdrowienie - zaklęcie to uzdrawia jej cialo jak i moc. Może go użyć na innnej osobie jesdnak wtedy jej własna moc słabnie przez co często mdleje.

Nowy Wymiar - zaklęcie otwierające drzwi do wybram=nego przez użytkownika wymiaru.

HistoriaEdytuj

Aiko była Aniołem* jednak została dana jej misja na Ziemi by wychować zabitego wcześniej smoka Światła. By móc żyć w Niższym Świecie musiała przebić swe serce Księżycowym Ostrzem wykonanym przez swego brata. Gdy pozbawiła się życia w niebie odrodziła się jako siedmiolatka na Ziemi. Niestety nie odrodziła się w Mangili które było nazywane Miastem Smoków. Odbyła więc podróż w której uzyskała miano Wolnego Maga Klasy S. W wieku dziewięciu lat przyłączyła się do Gligii Fairy Tail. Żadko jednak bywała w mieście ponieważ wybierała sobie długoletnie misje. Pewnego dnia dostaje od Mistrza list, w którym jest poproszona o natychmiastowy powrót to Gildii.

CiekawostkiEdytuj

♠ Na początku miała być pół aniołem - pół człowiekim.

♠ Tylko Mistrz Fairy Tail wie o jej pochodzeniu.

♠ Tylko ze względu na pochodzenie została poproszona o wspoarcie sojuszu.

♠ Z poprzedniego życia zna Ingeela oraz wie gdzie on przebywa.

♠ Na szyi ma znak nieśmiertelnści.

CytatyEdytuj

Do Natsu - ,, Wszystko ma swój początek, ale nie wszystko ma swój koniec."

Do Właściciela Łódki - ,,Nie oddam ci mojej czekolady."

Do Natsu - ,, Wolę nie mieć przyjaciół niż musieć ich ranić i okłamywać."

Do Natsu - ,, Nie obwąchuj mojej torby zboczeńcu!"